וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההפסד לקרית שמונה: ברקוביץ' יבצע שינויים בהרכב נס ציונה

כוכב, מורה וקוטאליה אמורים לפתוח נגד מ.ס. אשדוד (שבת, 20:15), המאמן הזהיר: "בלי מחויבות וריכוז במשך כל 90 הדקות, אין סיכוי לנצח בליגה הזאת". סלינאס וממאטה ימשיכו בהתקפת המארחת, צבטקוביץ' יחזור להרכב

תקציר: סקציה נס ציונה - עירוני קרית שמונה 2:0/ספורט1

מועדון ספורט אשדוד

מ.ס אשדוד תערוך מחר (שבת, 20:15) את משחק הבכורה שלה לעונה זו בליגת העל כאשר תארח את סקציה נס ציונה, לאחר שנדחה בשבוע שעבר משחק פתיחת העונה שלה נגד הפועל באר שבע.

באשדוד ישנה אופטימיות לקראת העונה שבפתח, כשבמועדון בהחלט קיימת אמונה שאפשר להגיע גם לפלייאוף העליון. ננאד צבטקוביץ' יחזור להרכב, לוקאס סלינאס ואבנעזר ממאטה יקבלו קרדיט בחלק הקדמי.

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, ננאד צבטקוביץ', טימותי אוואני, גיל כהן, נאור סבג, לוקאס סלינאס, מרטין אנדזי, שלו הרוש, עוז בילו, אבנעזר ממאטה.

אבנעזר ממאטה, לוקאס סלינאס, שחקני מ.ס. אשדוד. אודי ציטיאט
ממשיכים יחד בהתקפה. ממאטה וסלינאס/אודי ציטיאט

סקציה נס ציונה

סקציה נס ציונה, שפתחה את הליגה עם הפסד 2:0 לקרית שמונה, תצא מחר משחק חוץ אצל מ.ס. אשדוד ותנסה להשיג נקודות ליגה ראשונות. המאמן ניר ברקוביץ', שלא חסך משחקניו ביקורת ומילים קשות אחרי תצוגת הנפל במשחק הקודם, צפוי לעשות מיני מהפכה בהרכב כאשר מספר שחקנים ישלמו את מחיר ההפסד לקרית שמונה וירדו לספסל.

דור כוכב צפוי לפתוח בעמדת המגן במקומו של סתיו ישראלי, כאשר גם בחלק הקדמי צפויים שינויים עם הכנסתם של ארי מורה ולבאן קוטליה על חשבונם של נס זמיר ופרדי פלומן.

"אנחנו מגיעים למשחק נגד מ.ס אשדוד אחרי משחק לא טוב שלנו נגד קריית שמונה, באים אחרי שבוע של הכנה טובה, אימונים טובים, ואנחנו באים כדי לנצח", אמר המאמן ברקוביץ' לקראת המשחק. "אמרתי לשחקנים שאם לא נהיה מחויבים ומרוכזים במשך כל 90 הדקות אז אין לנו סיכוי לנצח באף משחק בליגה הזאת. אנחנו צריכים להיות בפוקוס בכל 90 הדקות ולהשיג את הנקודות הראשונות".

הרכב משוער: יוסי גינזבורג, דור כוכב, מיקי סירושטיין, עומרי בן הרוש, אורי מגבו, אבובאקר קייטה, עילאי טרוסט, מוחמד אוסמן, ארי מורה, אלמוג בוזגלו, לבאן קוטלייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פרדי פלומן, שחקן סקציה נס ציונה. אודי ציטיאט
ישלם את המחיר? פלומן/אודי ציטיאט

טריוויה

* מ.ס. אשדוד כבשה צמדים בכל אחד משלושת המפגשים בליגת העל ב-2019/20. הראשון הסתיים ב-2:2 ביתי ולאחר מכן ניצחה פעמיים 0:2.

* הפעם האחרונה שסקציה נס ציונה ניצחה במגרש הי"א הייתה במחזור הלפני אחרון של עונת 1995/96 בליגה הארצית, כשהמארחת עוד הייתה עירוני אשדוד. יצחק מוסרי ורווה שרעבי הפכו ל-1:2 והשאירו את נס ציונה בליגה.

* כל 11 משחקי הליגה האחרונים של מ.ס. אשדוד הגיעו להכרעה: שבעה הפסדים וארבעה ניצחונות.

* את הבכורה שלו כמאמן בליגת העל עשה ניר ברקוביץ' מול מ.ס. אשדוד ורן בן שמעון בנובמבר 2020, ואז הוא ניצח 0:1 עם בני יהודה בזכות פנדל של עמית זנטי. ננאד צבטקוביץ' הורחק באותו משחק.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוהד אסולין
אצטדיון: אשדוד
קהל: 621

משחקי המחזור השני:

שבת, 18:00: עירוני קרית שמונה - הפועל ירושלים
שבת, 19:15: הפועל תל אביב - בני סכנין (ספורט2)
שבת, 20:00: מכבי חיפה - מכבי נתניה (ספורט4)
שבת, 20:15: מ.ס. אשדוד - סקציה נס ציונה

ראשון, 19:15: מכבי בני ריינה - הפועל חיפה (ספורט3)
ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע

שני, 20:15: הפועל חדרה - מכבי תל אביב (ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully