וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקוביץ' זעם: "שחקנים באו לטייל, זה לא יקרה יותר"

מאמן נס ציונה סיפר שבן והבה צפוי להצטרף ורתח אחרי ההפסד לקרית שמונה: "מאוכזב מהרבה שחקנים". שבירו ממשיך את הרצף: "לא מעניין אם אני ראוי לבאר שבע"

תקציר: סקציה נס ציונה - עירוני קרית שמונה 2:0/ספורט1

עירוני קרית שמונה פתחה את עידן מנחם קורצקי ברגל ימין. הצפוניים גברו הערב (שני) 0:2 על סקציה נס ציונה בחוץ, משערים של איתמר שבירו וידין לוגסי. אחרי שסיימה את העונה שעברה במקום השביעי, הקבוצה מכוונת לפלייאוף העליון ולפחות הערב היא נראתה כמו מועמדת לא רעה לעשות זאת - עם לא פחות מ-25 איומים לשער.

"אני מאוד מרוצה מהניצחון וזה הדבר הכי חשוב, שפתחנו את העונה ברגל ימין", אמר מנחם קורצקי. "לגבי היכולת? יש לנו הרבה על מה לעבוד. קשה לי להסביר מה קרה במחצית השנייה, אולי עומס ולחץ כי רצינו לשחק וחבל שלקחנו אחורה, אבל אני יכול להבין את השחקנים. אם לומר את האמת גם ידענו שנגיע למצבים במתפרצות והגענו ללא מעט מצבים לפני שנכנס הגול".

על כך שסמואל בראון לא פתח ועל החלפת שכר ושבירו: "יש לנו סגל שחקנים וכולם ישחקו ויקבלו את המקום שלהם. מי שיהיה טוב, ישחק. למה הם הוחלפו? הם רצו והתעייפו. אני מאמין שעוד תוצאה טובה גם תעלה את הביטחון".

שחקן עירוני קרית שמונה איתמר שבירו חוגג. אודי ציטיאט
לא עוצר. שבירו חוגג/אודי ציטיאט

איתמר שבירו שכבש מחזור שמיני רצוף אמר: "אנחנו שמחים מאוד מהניצחון, זה היה משחק קשה. במחצית הראשונה לחצנו והרגשנו טוב, במחצית השנייה היה יותר קשה ואני מאוד שמח שניצחנו. כמה שערים אני שווה העונה? כמה שיותר, אבל הכי חשוב שננצח".

על כך שלא חזר להפועל באר שבע: "הם לא היו יכולים לקחת אותי. לא מעניין אותי לומר אם אני ראוי להפועל באר שבע".

מנגד, מאמן נס ציונה ניר ברקוביץ' רתח על שחקניו: "חייבים להשתפר. שיחקתי עם שלושה חלוצים, אבל לא היה מחץ. ניסיתי לעשות שינויים אבל זה לא עזר. צריך עוד הרבה דברים בנס ציונה, אבל זה מה שיש. אני לא אוהב לדבר על תקציב. היום באו פה שחקנים לטייל, זה לא יקרה יותר. ממי אני הכי מאוכזב? מהרבה שחקנים".

ברקוביץ' גם סיפר בריאיון אחרי המשחק כי הבלם בן והבה סגר את תנאיו ומחר הוא צפוי לחתום לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully