וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "כדי להגיע למעמדים האלה צריך לסבול, וסבלנו"

מאמן הפועל באר שבע הודה "לאמהות של השחקנים" והחמיא לשאפי ולקהל. גלזר: "למדתי את הבועטים". חמד: "בשביל זה הביאו אותי"

תקציר: הפועל באר שבע - קראיובה 3:4 (פנדלים, מוקדמות הקונפרנס)/ספורט1

הפועל באר שבע ועומרי גלזר אוהבים דו-קרב פנדלים. אחרי הניצחונות על מכבי חיפה בגמר הגביע ובאלוף האלופים, השוער עצר הערב (חמישי) שתי בעיטות בפנדלים מול אוניברסיטטאה קראיובה הרומנית והעלה את קבוצתו לשלב הבתים של הקונפרנס ליג. המשחק ברומניה הסתיים ב-1:1 וכך התוצאה הייתה גם הערב בהארכה, אבל בפנדלים דייקו הבאר שבעים בארבע בעיטות, גלזר עצר פעמיים והמארחת חגגה 3:4 דרמטי ויכולה להיערך להגרלת הבתים מחר (15:30, ספורט1).

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. דני מרון
החגיגות של שחקני הפועל באר שבע לאחר הבעיטה האחרונה/דני מרון

אליניב ברדה סיכם: "היה לנו משחק טוב מהחצי הראשון, הגענו להרבה מאוד מצבים, כדורים שרקו, אבל לא הייתה את הרגל המסיימת. בכדורגל כמו בכדורגל, מצב נייח. ספגנו שער מבעיטה מדהימה, אבל אני רוצה להודות לאמהות של השחקנים, יש פה חבורה של גברים. אפשר לסמוך עליהם בטוב וברע. שמח שהשער הגיע מתומר חמד, אמרתי לו שייכנס וינצח בשבילנו. כדי להגיע למעמדים האלה צריך לסבול, וסבלנו, אבל דחף אותנו צבא של 16 אלף צופים בטרנר, הרבה זמן לא הרגשתי את טרנר ככה, אפילו אני נכנסתי לאטרף. עברנו שלוש קבוצות לא פשוטות".

המאמן המשיך: "היה משחק מותח ומורט עצבים. הגענו לבתים, ואני לרגע לא שוכח שיש לנו משחק בראשון בליגה. נאושש את השחקנים ואנחנו רוצים גם את הליגה להתחיל ברגל ימין. נשמח היום, אבל ממחר הראש יהיה בליגה. האופי והאמונה שמשחקים עד הסוף, בסוף הפרטים הקטנים עושים את ההבדל. שאפו לשחקנים ולהקהל".

על שאפי סוליימאנוב, שהרשים בבכורה, בישל את השוויון של תומר חמד וגם בעט נהדר את הפנדל הראשון: "זה רכש טוב שלנו, מאוד מקווה שהוא יהיה טוב. הוא שחקן מאוד קבוצתי ועובד קשה בשביל החברים שלו, זה מה שחיפשנו. אם הקבוצה תהיה טובה, גם הוא יהיה טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם עומרי גלזר. דני מרון
שילוב של יכולת ומזל. עומרי גלזר/דני מרון

עומרי גלזר, ששוב היה גיבור הניצחון בפנדלים: "יש פה יכולת, אבל פנדלים זה המון מזל. אני לומד את כל הבועטים, מגיע כל הכבוד למאמן השוערים. יושבים כל משחק, לא משנה אם יש סיכוי לפנדלים, שמח שזה הסתיים כך. כל השלבים שעברנו היו קשים מאוד, קבוצות ברמה גבוהה. צריך לסבול בשביל ליהנות מהפירות. השתחרר המון לחץ, אבל שיחקנו מצוין, היינו יכולים לרדת למחצית ביתרון 0:1 או 0:2. כולם נתנו את האקסטרה מאמץ, זה דבר גדול למועדון. הכי מגיע לאוהדים, לאלונה ברקת, לשחקנים והצוות. התכוננו כל השבוע ואני שמח שהסתדר. לא עשינו שום דבר, יש לנו בתים, את הליגה. אין ברירה, חייבים לרדת לקרקע".

כובש השער תומר חמד: "לנצח משחק כזה זו קבוצה שלמה. משחק לא קל, להיות בפיגור ולחזור מעיד על אופי. שמח שעשינו את זה, לא משנה איך, המטרה הייתה לעבור. מגיע לנו להיות בבתים. ידענו מראש שזו קבוצה פיזית וקשה. ידענו שלא יהיה קל גם בבית. צריך לשפר דברים, רוצים להיות יותר טובים, אבל היום העיקר זה התוצאה. בשביל זה הביאו אותי, לתת את הערך המוסף עם הניסיון. בין אם אני פותח או לא, צריך לתת הכול, הייתי כזה כל הקריירה. הליגה מתחילה ואין יותר מדי זמנים לחגוג".

תומר חמד שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. דני מרון
"מגיע לנו להיות בבתים". תומר חמד/דני מרון

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות: "ברכות למועדון הכדורגל הפועל באר שבע, לבעלים אלונה ברקת, למאמן אליניב ברדה וצוותו, לשחקנים ולאוהדים על העלייה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג. אתם ממשיכים לרגש ולשמח אותנו פעם אחר פעם וממשיכים להוביל את הכדורגל הישראלי. אני שמח שגם העונה תביאו לישראל ולנגב שמות גדולים מהכדורגל האירופי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully