וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד אבו יונס: "בני סכנין נרדפת פוליטית מצד המנהלת"

עודכן לאחרונה: 25.8.2022 / 12:50

יו"ר המועדון במתקפה נוספת בריאיון בתוכנית הספורט של i24NEWS: "בעונה שעברה הם ביקשו מהטוטו לקנוס אותנו ביותר כסף, לשאר הקבוצות לא אכפת מאיתנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.8/ספורט1

יו"ר בני סכנין, מוחמד אבו יונס, אמר אמש (רביעי) בריאיון לתוכנית הספורט של i24NEWS כי הקבוצה "נרדפת פוליטית על ידי המנהלת".

כזכור, זה מספר חודשים, מאז אותו משחק שבוטל בין בני סכנין למכבי חיפה, שראשי המועדון מתנגחים ותוקפים את מנהלת הליגות, כשהשיא היה כאשר אבו יונס הצהיר ש"מהיום אנחנו לא חלק מהמנהלת ננסה למצוא עוד קבוצות שיילכו איתנו בעניין הזה".

אמש, בריאיון נוסף שהעניק יושב ראש בני סכנין, הוא אמר: "לפני חודש ימים נפגשתי עם המשטרה כדי לפתוח דף חדש ביחסים, ולפני פתיחת העונה המשטרה שוב לא אישרה לנו להכניס קהל מעבר ל-4,000 אוהדים. זאת דוגמה קלאסית להתנהלות נגדנו. סכנין נרדפת פוליטית מצד המנהלת ואני בטוח בזה, אני לא רוצה להתייחס למה שקרה בעונה שעברה, יכול להיות שאנחנו אשמים, אבל גם השנה אותו סיפור והם מקשים עלינו בהכנסת הקהל למגרש".

מוחמד אבו יונס, חיים סילבס, חאלד דוכי קאסום, בני סכנין. שלמה וייס, מערכת וואלה!
מתקפה נוספת מצד סכנין. אבו יונס/מערכת וואלה!, שלמה וייס

עוד אמר לאדהם חביב אללה בתוכנית הספורט של i24NEWS כי המנהלת ביקשה מהטוטו שלא להסתפק בקנס של 200,000 שקלים: "אני רוצה לתת לכם דוגמה על מנהלת הליגה, אני חושף את זה לראשונה: בעונה שעברה אחרי ביטול המשחק נגד מכבי חיפה, יש לי מידע ואני בטוח בזה שהמנהלת פנתה לארגון ההימורים 'טוטו' וביקשו לקנוס את סכנין ביותר מ-200 אלף שקלים, ולשאר הקבוצות לא אכפת מאיתנו למרות שאנחנו חברים באותו גוף שנקרא 'המנהלת'".

על הקהל של סכנין אמר אבו יונס: "הוא קהל של הצלחות, זאת התרבות שלנו, אנחנו לא כמו הקהל של מכבי חיפה".

משחקים וזוכים בפרסים - הצטרפו לליגת החלומות הרשמית של ליגת וואן זירו בשיתוף וואלה! ספורט וספורט1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully