וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב האדום לא נרגעת: "היינו טובים יותר, השער של חיפה היה בסיוע השופט"

המנהל המקצועי של אלופת סרביה טרזיץ' מתוסכל: "פספסנו צ'אנס גדול, הייתי משוכנע שנעבור. ספגנו שערים בלי שהיריבה הגיעה למצבים"

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם האוהדים/סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים

הכוכב האדום בלגרד עדיין מלקקת את הפצעים לאחר ה-2:2 הדרמטי עם מכבי חיפה, שהביא אמש (שלישי) לסיום דרכה במוקדמות ליגת האלופות ושלח את הירוקים לשלב הבתים.

"אני משוכנע שהיינו קבוצה טובה יותר ממכבי חיפה, היינו צריכים לעשות עבודה טובה יותר בנקודות מסוימות", אמר המנהל המקצועי של הכוכב זבזדן טרזיץ'. "העובדה היא שספגנו שערים בלי שהיריבה הגיעה למצבים. השער הראשון היה מ-35 מטר ובסיוע השופט, והשער השני ברגע האחרון של המשחק. זה מראה שהיה לנו מזל רע. מעולם לא היינו קרובים יותר לליגת האלופות מבחינת איכות, אבל העובדה היא שכשלנו".

כעת תתרכז הכוכב בשלב הבתים של הליגה האירופית. "אני גאה באווירה שהיתה באצטדיון", אמר טרזיץ'. "זו הוכחה של כמה אנחנו מוכנים לליגת האלופות. אני עצוב כי לא עשינו את זה, זה צ'אנס גדול שפספסנו. ציפיתי שנעלה וכולם היו משוכנעים ומוכנים להילחם עבור זה. כעת המטרה הראשונה שלנו תהיה לזכות באליפות, כי האלופה תלך לליגת האלופות. ננסה להיות חזקים גם בליגה וגם באירופה".

המנהל המקצועי של הכוכב האדום בלגרד זבזדן טרזיץ'. Srdjan Stevanovic, GettyImages
מתקשה להירגע. טרזיץ'/GettyImages, Srdjan Stevanovic

בסרביה תקפו הערב את ניהול המשחק של דיאן סטנקוביץ'. "התקציב של הכוכב פי שלושה מחיפה, אבל משחק אגרסיבי, אומץ וחוסר נכונות לוותר הובילו את הישראלים לאחד ההישגים הגדולים בתולדותיהם", נכתב באחד מטורי הדעה. "זו פעם שלישית שסטנקוביץ' לא מצליח לעלות לבתים, נגד יריבה נחותה יותר על הנייר. האוהדים התרגלו לציפיות הכי גבוהות שיש, ואי אפשר לקבל הפסדים ליריבות מישראל, קפריסין ומולדובה. סטנקוביץ' לא האשם הבלעדי, אבל משהו בבירור לא נכון בגישה שלו. באירופה צריך לדעת להגיע לשיא נגד יריבות מסוימות.

משחקים וזוכים בפרסים - הצטרפו לליגת החלומות הרשמית של ליגת וואן זירו בשיתוף וואלה! ספורט וספורט1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully