וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו "חגג" עם אוהדי מכבי חיפה בשדה התעופה, פשיץ': "תמ**ו לי"

עודכן לאחרונה: 24.8.2022 / 12:21

קשר פרטיזן נתקל באוהדים בדרכם חזרה לישראל. אקס מכבי תל אביב נראה נסער, הגיבור הטרגי פאבקוב ברח מיציאה צדדית באצטדיון וחטף אש: "פחדן עלוב". סטנקוביץ' בסכנת פיטורים? "פיירו שיבש לי את התוכנית"

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם האוהדים/סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים

בזמן ששחקני מכבי חיפה חגגו אמש (שלישי) על כר הדשא בבלגרד את העלייה השלישית בתולדות המועדון לשלב הבתים של ליגת האלופות, שחקני הכוכב האדום נותרו בהלם וכך גם מעל 50 אלף האוהדים שלהם ביציעים בבלגרד. המארחת הובילה כבר 0:2, אבל בעטה בדלי ואיבדה את הכרטיס בדקה ה-90 בעקבות שער עצמי של המחליף מילאן פאבקוב שקבע 2:2.

"טרגדיה במרקנה", נכתב בטלגרף הסרבי. "תגובה קטסטרופלית של פאבקוב שנכנס רק דקות קודם לכן, שלחה את הכוכב האדום לליגה האירופית". המאמן דיאן סטנקוביץ' ניגש בסיום בניסיון לנחם את פאבקוב, שלא הגיע למשחק הראשון בחיפה ורוצה לעזוב את המועדון - אבל השחקן נראה שבור ומרוסק, והתקשה לעצור את הדמעות במשך דקות ארוכות כשהשחקנים מתגודדים סביבו ומביעים בו תמיכה. עבור אוהדי הכוכב האדום, פאבקוב הפך אתמול בן רגע מגיבור לגיבור טרגי: ב-2018 הוא קנה את עולמו עם צמד מדהים לרשת של ליברפול, במשחק הירואי במהלכו שיחק עם פציעה. הפעם הוא היה בצד המואשם, ומי שנחלץ להגנתו היה השוער מילאן בוריאן.

"פאבקוב העניק לאוהדים שלנו המון רגעי אושר בעבר. מי שמבקר אותו עכשיו, הוא לא אוהד אמיתי בעיניי", אמר בוריאן, "פאבקוב תמיד נתן הכל למען הקבוצה, אי אפשר להאשים אותו בכלום עכשיו". פאבקוב, אגב, "ברח" אחרי המשחק מיציאה צדדית מבלי לעבור כנדרש באיזור העיתונאים, כשהוא מנסה להימנע מלבוא במגע עם אנשי תקשורת ואוהדים. באחד האתרים בסרביה כינו אותו ואת קינגס קאנגה שנהג באופן דומה: "פחדנים עלובים".

גם בוריאן עצמו ספג ביקורות קשות בעקבות השער הראשון של דניאל סונדגרן וכך גם גלור קאנגה, שאיבד את הכדור שהוביל לשער וזעם על החלפתו בתחילת המחצית השנייה.

מילאן פאבקוב שחקן הכוכב האדום בלגרד מאוכזב. Srdjan Stevanovic, GettyImages
הגיבור הטרגי. מילאן פאבקוב/GettyImages, Srdjan Stevanovic

מי שספג אש יוקדת בסיום היה המאמן דיאן סטנקוביץ', שהתקשה להשפיע על המשחק במחצית השנייה הדומיננטית של חיפה וביצע שרשרת חילופים שלא הועילה. כשסטנקוביץ' (שנראה על סף בכי בריאיון סיום המשחק) נשאל על האפשרות שיפוטר בעקבות הכישלון, הוא ענה בלי היסוס: "ברור לי שיהיו סימני שאלה אחרי הדחה כזאת. אמרתי לפני המשחק - אם מבחינת ההנהלה והאוהדים הדחה היא כישלון עצום, אני מוכן לשאת בתוצאות ואקבל כל החלטה. אני יודע שנתתי את כל כולי, וזה מה שחשוב לי".

סטנקוביץ' התייחס גם לחילופים שלו במחצית השנייה, שנראה היה שבעיקר בלבלו את שחקניו. "ניסיתי להכניס שחקנים שיוסיפו לנו מהירות, אבל כולכם ראיתם כמה חיפה קבוצה שערוכה להתקפות מעבר ולסוג משחק כזה. יש לה שחקן מטרה מצוין כמו פרנזי פיירו, ראיתם כמה פעמים הוא לקח את הבלמים שלנו על הגב ושמר על הכדור. ההשפעה שלו במחצית השנייה הייתה מכרעת".

סטנקוביץ' הוסיף: "קשה לדבר ולנתח כרגע. עד לשער חסר המזל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, הכול התנהל כמו שדמיינו. אבל הכדורגל הוא בלתי צפוי. זה כאב גדול, כולנו אשמים ולכולנו קשה. זה צער שבלתי ניתן לתיאור בכלל. הגורל קבע שהפעם זו תהיה מכבי חיפה שתעלה".

המאמן חתם: "נגזר עלינו לשחק בליגה האירופית, שזה לא מפעל קטן. אבל אנחנו עצובים שלא העפלנו לליגת האלופות. כאוהד וכמי שאוהב את המועדון, זה קשה לי. מרגיש לא נכון. תהיה חרטה כי זה היה בידיים שלנו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מילאן בוריאן, מילאן פאבקוב, שחקני הכוכב האדום אחרי ההדחה מליגת האלופות על ידי מכבי חיפה. Srdjan Stevanovic, GettyImages
השוער מילאן בוריאן מנחם את מילאן פאבקוב/GettyImages, Srdjan Stevanovic

מבחינתו של ביברס נאתכו היה זה ערב חיובי למדי, בו כמה מחבריו לנבחרת ישראל רשמו את הישג השיא בקריירה, ובו היריבה המושבעת של פרטיזן בלגרד שלו נחלה מפלה קשה. נאתכו אף נתקל בכמה עשרות אוהדים ירוקים בשדה התעופה בבלגרד, אליו הגיע עם הקבוצה לקראת המראה למשחק הגומלין מול האמרון המלטזית במוקדמות הקונפרנס ליג. בסרביה ציינו שנאתכו "חגג עם אוהדי חיפה" ונראה מחויך ונינוח.

נאתכו פוגש את אוהדי חיפה בשדה התעופה בבלגרד

מאמן הכוכב האדום בלגרד דיאן סטנקוביץ'. Srdjan Stevanovic, GettyImages
ישלם במשרה? סטנקוביץ'/GettyImages, Srdjan Stevanovic

שחקן נוסף שנראה עצבני מאוד בסיום הוא אלכסנדר פשיץ'. אקס מכבי תל אביב כבש פעמיים בצמד המפגשים כולל השער הראשון אתמול והוסיף גם בישול, אבל הוחלף במחצית השנייה החלשה. אוהדי מכבי חיפה הקניטו את החלוץ באינסטגרם אחרי המשחק, והוא נשמע כביכול עונה להם בהודעה קולית: "אתם יכולים למ**ץ לי".

התגובה כביכול של פשיץ' להקנטות של אוהדי חיפה

לתקשורת הסרבית אמר פשיץ': "קשה מאוד לעכל את מה שקרה, הדם רותח - במיוחד לאור העובדה שזה קרה לעיני הקהל הביתי שלנו. ספגנו שני שערים ברגעים קריטיים במשחק, ואנחנו מלאי חרטה. ידענו שאנחנו צריכים לעבור את חיפה ויכולנו לעשות עבודה הרבה יותר טובה. מה היה חסר כדי שנעבור? מזל, רק מזל, זה כל מה שהיה חסר".


משחקים וזוכים בפרסים - הצטרפו לליגת החלומות הרשמית של ליגת וואן זירו בשיתוף וואלה! ספורט וספורט1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully