וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה יודעת: "קארצב יצטרך לתת גז, כדי שתהיה לו הצעה נוספת בעתיד"

עודכן לאחרונה: 24.8.2022 / 18:07

במועדון הביעו שביעות רצון מכך שהעסקה לא יצאה לפועל: "הרכש הכי טוב שיכולנו לקבל, עדן יחזור לעניינים בשיא המהירות". יובל אשכנזי עשוי לבקש לעזוב

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:4 על בית"ר ירושלים/ספורט1

מכבי נתניה הודיעה אמש (שלישי) באופן דרמטי למדי שעסקת מכירתו של עדן קארצב לדינמו מוסקבה מבוטלת, משום שהתשלום הראשון עבור השחקן לא הגיע לחשבון הבנק של נתניה בישראל, כפי שסוכם בעת סגירת העסקה. בנתניה אמרו היום שכעת אין כבר דרך חזרה וקארצב צפוי לעשות את דרכו בחזרה מרוסיה לישראל, ביומיים-שלושה הקרובים. בנתניה התקבל אמנם אישור מהבנק הרוסי של דינמו מוסקבה, לפיו 1.4 מיליון יורו יצא לכיוון ישראל, אך הסכום "נתקע" ברוסיה. העברתו לסניף בנק בצרפת לא הצליח וגם לא הועבר הלאה לישראל. "מבחינתנו זה סוף פסוק בנושא הזה", אמר גורם בכיר במועדון לוואלה! ספורט. "אם לרוסים היה פתרון להעביר את הכסף, הם היו עושים את זה בעשרת הימים שנתנו להם, אבל זה לא קרה. מיום חמישי האחרון העברנו להם תזכורות שהדד ליין הוא יום שלישי, ה-23.8, וגם הבהרנו שלא תהיה הארכת זמן נוספת. ברגע שהכסף לא הגיע, מבחינתנו הסיפור נגמר והעסקה בוטלה".

בשיחות פנימיות בתוך המועדון הביעו אמש הבעלים אייל סגל, המנהל המקצועי אלמוג כהן והמאמן בני לם שביעות רצון מכך שהעסקה לא יצאה לפועל. גם בתחילת המגעים, העדיפו השלושה שהקשר יישאר בקבוצה ולא יעזוב. "זה הרכש הכי טוב שיכולנו לקבל, בזמן הזה", אמרו במועדון. כעת יצטרכו אנשי נתניה לקבל בחזרה שחקן שכבר ראה את עצמו עובר לרוסיה, למועדון גדול יותר, בשכר שנאמד בפי שלושה ממה שהרוויח אצל היהלומים. נדמה שהעבודה בפן המנטלי תהיה קשה לא פחות מהחזרתו לכושר משחק על כר הדשא.

מיד עם היוודע דבר פיצוץ העסקה, שוחחו אלמוג כהן וגם בני לם עם קארצב ועודדו אותו לקראת חזרתו לקבוצה. "עדן מבין את מה שקרה והוא יודע שהוא יצטרך לחזור עכשיו למכבי נתניה", אמר גורם במועדון. "הוא יודע שהוא צריך לתת גז, כדי שתהיה לו הצעה נוספת בעתיד. אין שום אפשרות אחרת, היתה הצעה, וזהו, זה נגמר. יש לעדן אופי אדיר ומוסר עבודה גבוה מאוד. אין לנו בכלל ספק שהוא יחזור לעניינים בשיא המהירות. עדן צריך לשחזר את היכולת הגבוהה בה שיחק, כדי להגשים את החלום שלו. החלום שלו היה ונשאר לשחק באירופה וזה בסדר גמור, זה לא שהוא הולך עכשיו לחזור לאחרת קבוצה בישראל".

עדן קארצב שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"צריך לשחזר את היכולת הגבוהה בה שיחק". קארצב/ברני ארדוב

בנתניה התייחסו גם לדעות החלוקות בקרב אוהדי הקבוצה, כאשר לא מעט מהם ברשתות החברתיות השונות היו נגד חזרתו למדים הצהובים-שחורים, אם כי גם נשמעו מספר תגובות חיוביות שקראו לשאר האוהדים לקבל אותו בחזרה. "הקהל חצוי ואנחנו מבינים אותם, את כולם", אמרו בנתניה. "כל מי שיש לו ראש על הכתפיים, מבין שאי אפשר היה לעצור שחקן שיש לו הצעה כזאת ולא משנה ממי ההצעה. אנחנו בטוחים שעדן יוכל לקבל אפילו הצעות גבוהות יותר ממה שקיבל בעסקה הנוכחית, אם הוא ישחזר את היכולת שלו מהעונה שעברה, הכל יכול לקרות".

במועדון הבהירו למען הסר כל ספק, שרכישתו של הקשר איתן אזולאי ממכבי פתח תקוה היתה מתבצעת בכל מקרה, גם אם עדן קארצב לא היה הולך לשום מקום. בצוות המקצועי מאמינים מאוד בסגל שנוצר ואומרים: "יש לנו עכשיו סגל טוב מאוד. עדן ואיתן יחד בקישור האחורי, זה חלום מבחינתנו". עם חזרתו של קארצב לסגל, עשויים בנתניה לתת אור ירוק לשחקנים שיבקשו לעזוב, כאשר יובל אשכנזי לא מרוצה ממעמדו בקבוצה וייתכן שיבקש בקרוב לעזוב לקבוצה אחרת.

היכנסו עכשיו לליגת החלומות הרשמית, הרכיבו את נבחרת החלומות שלכם, שחקו עם כל החברים ואולי תזכו במגוון פרסים, ביניהם: טיסות לחו"ל, רכב חדש, XBOX ועוד. אל תחכו לדקה ה-90, התחילו לשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully