וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נחתה בצרפת, דיווח: הפער בעסקת יונתן כהן - יותר ממיליון יורו

באיטליה מדווחים על קשיים במו"מ להחזרת שחקן הכנף. ניס נואשת למלא את היציעים בגומלין (ה', 21:00, ספורט1), האולטראס פיזר כרזות: "כולם מגיעים"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:5 על מכבי בני ריינה/ספורט1

באיטליה טוענים: הפערים בין פיזה למכבי תל אביב בעסקת יונתן כהן עדיין גבוהים. לפי דיווח שפורסם הבוקר (רביעי) בתקשורת המקומית, פיזה דורשת למעלה משני מיליון יורו תמורת שחקן הכנף שרכשה בקיץ שעבר תמורת 2.2 מיליון - בעוד קבוצתו לשעבר מוכנה לשלם מיליון יורו בלבד.

בימים האחרונים הגבירו הצהובים את המאמצים להחזיר את כהן בן ה-26 למועדון, אחרי עונת בכורה לא פשוטה בארץ המגף. כהן מיעט לשחק בעונה החולפת ובשבועות האחרונים נראה שגם אחרי החלפת המאמן של פיזה מעמדו לא השתפר.

יונתן כהן שחקן פיזה. רויטרס
הקאמבק מתקרב? לא כך כל מהר. יונתן כהן/רויטרס
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
ישמרו על היתרון מהמשחק הראשון? זהבי בנתב"ג/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב
שוער מכבי תל אביב דניאל פרץ. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
עומד בפני משימה לא קלה. דניאל פרץ/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

במקביל, אווירה מדוכדכת בניס לפני משחק הגומלין נגד מכבי תל אביב בפלייאוף העלייה לקונפרנס ליג (חמישי, 21:00, ספורט1). הצרפתים שהפסידו 1:0 במשחק הראשון בבלומפילד, השיגו שתי נקודות בלבד בשלושה מחזורים בליגה, מתקשים לצרף את שחקני הרכש שהמאמן לוסיאן פאבר מבקש, וכעת גם מתמודדים עם אדישות מצד הקהל.

בצרפת מדווחים היום שבין 17 אלף ל-20 אלף צופים בלבד יגיעו לאליאנץ ריביירה בחמישי. האצטדיון הביתי אמור להתמלא ב-36 אלף צופים במשחק הליגה נגד מארסיי שלושה ימים לאחר מכן, אבל בכל הנוגע למשחק מול היריבה הישראלית, אין היענות גבוהה במיוחד. הבוקר המריאו הצהובים לניס בסגל מלא, כשהם מקווים להמשיך את הימים האופטימיים בכדורגל הישראלי ולהפתיע כמו מכבי חיפה.

אוהדי ניס. דני מרון
הרבה קרחות ביציעים. אוהדי ניס בבלומפילד/דני מרון

ניס משקיעה בימים האחרונים מאמצים רבים כדי למלא את האצטדיון בחמישי, ומציעה כרטיסים במחירים מוזלים של 5-10 יורו בלבד גם למי שאינו בעל מנוי. אתמול פיזרו חברי ארגון האולטראס כרזות ברחבי העיר הקוראות לאוהדים להגיע למשחק. "כולם מגיעים לאצטדיון!", קראו המודעות.

ניס צפויה לפתוח בהרכב חזק, כולל אמין גואירי שעלה מהספסל במשחק הראשון בבלומפילד. גם המגן הימני יוסף אטאל שלא פתח במשחק הליגה האחרון (הפסד 1:0 לקלרמון) אמור לחזור ל-11.

היכנסו עכשיו לליגת החלומות הרשמית, הרכיבו את נבחרת החלומות שלכם, שחקו עם כל החברים ואולי תזכו במגוון פרסים, ביניהם: טיסות לחו"ל, רכב חדש, XBOX ועוד. אל תחכו לדקה ה-90, התחילו לשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully