וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ בניס: "פאבר מתוסכל מחלון ההעברות, הוא לא רצה שראמזי יגיע"

דיווח בצרפת: מאמן יריבת מכבי תל אביב דורש חיזוק שלא מגיע, ומתוסכל כי דעת היועץ זוכה ליותר התייחסות מהמועדון. דאנטה לא חסך בביקורת מחבריו: "מי שחושב שהוא מציג יכולת טובה - טועה טעות מרה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 23.8/ספורט1

פתיחת העונה הרעה על הדשא נותנת את אותותיה בניס. פרט להפסד בבלומפילד למכבי תל אביב שסיכן את המשך העונה האירופית של הצרפתים, בליגה המקומית הקבוצה צברה שתי נקודות בלבד מתוך תשע אפשריות.

ב-"RMC" דווח הערב (שלישי) כי הלחץ מחלחל גם אל מחוץ לכר הדשא, וכי המאמן לוסיאן פאבר, ששב הקיץ לקדנציה שנייה במועדון, מתוסכל מהתפקוד של המועדון בחלון ההעברות הנוכחי. המאמן מעוניין לחזק את הקבוצה בעוד מגן שמאלי, שחקן כנף וחלוץ, אך בינתיים אין רכש באופק כשנותר עוד שבוע בלבד לחלון. פאבר מאבד סבלנות, והתוצאות האחרונות רק מוסיפות לחץ למערכת.

לפאבר יש גם חילוקי דעות עם איאן מודי, שצורף על מנת לייעץ לנשיא בכל ענייני שוק ההעברות, והמאמן מתוסכל מכך שדעתו של מודי זוכה ליותר התייחסות מאשר הדעה שלו. הדבר מתבטא בעיקר בסוגיית ארון ראמזי, כאשר בצרפת דווח כי המאמן כלל לא רצה שהוולשי ינחת במועדון וכי הוא הוחתם בעקבות דרישתו של מודי. כמו כן, פאבר מסרב לשחרר את שחקן ההגנה פלאביוס דניליוק, שמחזיק במספר הצעות מהליגה האיטלקית, כל עוד אין לו מחליף.

מאמן ניס לוסיאן פאבר. דני מרון
הלחץ בניס מחלחל. פאבר/דני מרון

במקביל, יומיים בלבד לפני הגומלין מול הצהובים (חמישי, 21:00, ספורט1), הקפטן הוותיק דאנטה הטיח ביקורת לא פשוטה בחבריו בריאיון שהעניק לאחר ההפסד האחרון בליגה, 1:0 לקלרמון: "לצערי, בהפסד לקלרמון אף אחד לא הציג יכולת טובה. וכשאני אומר אף אחד, אני מתכוון אף אחד! מי מאיתנו שחושב שהוא מציג יכולת טובה, טועה טעות מרה. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולשפר באגרסיביות, בפיזיות, במאבקים, בריכוז, בטכניקה. מה יכול לעזור לנו? זו שאלה שכל אחד מאיתנו צריך לשאול את עצמו".

אחרי ההפסד 1:0, ניס זקוקה לניצחון בשני שערים או יותר כדי לעבור את מכבי תל אביב, והמאמן כבר הצהיר בשבוע שעבר בתל אביב שכך יהיה. דאנטה היה זהיר יותר, אבל הצהיר: "אנחנו צריכים להישאר מאוחדים ולא להאשים אחד את השני. ביום חמישי מצפה לנו מלחמה נגד הישראלים ואנחנו צריכים כולנו להיות מוכנים למות על המגרש ולהראות לכולם שאנחנו רוצים עד המוות את הכרטיס לשלב הבתים. על המשחק נגד מארסיי נדבר רק אחרי זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully