וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייפגשו בבית המשפט? "כריסטיאנו רונאלדו האדם הכי יהיר שדיברתי איתו"

אמו של הילד בן ה-14 שחלוץ מנצ'סטר יונייטד ריסק לו את הטלפון בעונה שעברה, חשפה את תוכן השיחה הלא קלה ביניהם ומאיימת בתביעה

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 1:2/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו ניצב על המוקד בשבועות האחרונים לאור מעמדו במנצ'סטר יונייטד ובעיקר רצונו לעזוב את הקבוצה לטובת אחרת שמשחקת בליגת האלופות, CR7 גם על פי הפרסומים נדחה על ידי כמעט כל הקבוצות שקיווה לעבור אליהן, אבל כעת הוא סופג אש מכיוון אחר לחלוטין.

פחות מ-24 שעות אחרי שעלה מהספסל לארבע הדקות האחרונות בניצחון הגדול של השדים האדומים 1:2 על ליברפול, ניצחון ראשון שלהם על היריבה המושבעת אחרי כארבע שנים וחצי, התראיינה היום (שלישי) אמו של האוהד בן ה-14 שכריסטיאנו רונאלדו ריסק לו את מכשיר הטלפון הנייד לאחר ההפסד לאברטון בעונה שעברה. דברים טובים לומר על הפורטוגלי לא היו לה גם אחרי שיחה בת 10 דקות, והיא אף שוקלת לפנות לבית המשפט ולתבוע את CR7 על התנהגותו.

לאחר ההפסד של יונייטד 1:0 לאברטון בחודש אפריל, כריסטיאנו רונאלדו יצא מכליו כאשר בירידה לחדרי ההלבשה לקח את מכשיר הטלפון מידיו של ג'ייקוב הארדינג בן ה-14, ילד שסובל מאוטיזם, וניפץ אותו על הרצפה. כריסטיאנו רונאלדו מיהר להתנצל ברשתות החברתיות והאירוע גם הוביל לחקירה משטרתית נגדו בחשד לתקיפה והשחתת רכוש, אבל עבור שרה קלי, אמו של הילד, השיחה שקיימה עם הכדורגלן הייתה משפילה עוד יותר.

התקרית המדוברת

"הוא שאל אם אני רוצה להגיע לפגוש את המשפחה שלו ואמר 'אני לא אבא רע'", סיפרה קלי, "עניתי לו 'מעולם לא אמרתי שאתה אבא רע'. הוא המשיך ואמר 'היה לי חינוך רע ואיבדתי את אבא שלי' ואני אמרתי לו 'לכולנו יש סיפור קשה, אני איבדתי את אבא שלי וחליתי בסרטן'".

אם לא די בכך, סיפרה קלי: "הוא כל הזמן קרא לי ג'ק ובכלל לא ידע איך קוראים לי, עד שאמרתי לו שקוראים לי שרה. הוא התנצל מיד, אבל גם לבן שלי מעולם לא קרא ג'ייקוב אלא 'הילד'. הוא גם אמר לי 'אני יודע שלילד יש בעיות' ואני עניתי 'אין לו בעיה, יש לו מוגבלות. אתה זה עם הבעיה'".

לסיום אמרה על כריסטיאנו רונאלדו שהוא "האדם הכי יהיר ששוחחתי איתו בחיי' והבהירה כי בכוונתה לקחת אותו לבית המשפט בעקבות אותו אירוע באפריל האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully