וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראיובה תקדים את הגעתה לישראל. ברומניה מזהירים: "שכטר פרובוקטור"

יריבת באר שבע רוצה להתרגל למזג האוויר לפני הגומלין (חמישי, 20:00, ספורט4), והונחתה להימנע מעימותים. ההמלצה למועמד אנטוניו ספר: "אל תעבור לישראל"

תקציר: קראיובה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

אוניברסיטטה קראיובה משוכנעת שהיא מסוגלת את הפועל באר שבע ולעלות לשלב הבתים של הקונפרנס ליג. הקבוצה הרומנית שסיימה את המשחק הראשון ב-1:1, תגיע כבר היום לישראל לקראת המשחק בחמישי (20:00, ספורט4) ולמעשה החליטה להקדים את הגעתה כדי לאפשר לשחקנים לנוח היטב לפני המשחק הגורלי ועל מנת להתרגל לחום ששורר בבירת הנגב.

בקבוצה הנחו את השחקנים להימנע מעימותים עם שחקני הפועל באר שבע ומוויכוחים עם השופט בעקבות ההרחקה של פול פאפ במחצית של המשחק הקודם. כזכור, פאפ ספג כרטיס אדום אחרי עימות עם איתי שכטר במנהרה. ברומניה ציינו אמש ש"שכטר הוא פרובוקטור ידוע בישראל", וטענו שההאשמות שהוטחו בפאפ על ידי נשיא ומאמן קראיובה בסיום, לא בהכרח מוצדקות.

איתי שכטר שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
פרובוקטור? שכטר/לירון מולדובן

אמש דווח בתקשורת הרומנית שבאר שבע פנתה לשחקן הכנף של ראפיד בוקרשט אנטוניו ספר, ואף נציגים שלה נפגשו עמה במטרה לסכם את תנאיו. אבל נשיא ראפיד לשעבר דינו ג'ורג'י, ממליץ לספר בן ה-22 לבלום את המעבר. "במקומו של אנטוניו, לא הייתי עובר לשחק בישראל. הוא שחקן טוב מאוד, וצריך לשחק בליגה הרבה יותר חזקה", אמר ג'ורג'י. "הוא רק בן 22, ועדיין יכול להגיע לאחת הליגות הבכירות באירופה. יש לו רזומה מרשים, הוא כבש שערים יפהפיים והוא משתפר לאט לאט גם מבחינת המשמעת הטקטית. הוא ראוי לקבוצה ברמה גבוהה יותר מהפועל באר שבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully