וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההכרעה עוברת לטרנר: 1:1 בין הפועל באר שבע לקראיובה

האדומים ניצלו יתרון מספרי ועלו ליתרון משער של חטואל (70), אך נקלעו בעצמם לעשרה שחקנים ואיבן איזן בפנדל (75). אלחמיד הורחק, פאפ קיבל אדום בצד השני בעקבות עימות עם שכטר בירידה לחדרי ההלבשה

תקציר: קראיובה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

הפועל באר שבע נפרדה הערב (חמישי) ב-1:1 מול קראיובה הרומנית בפלייאוף הקונפרנס ליג והעבירה את ההכרעה לטרנר. אם לשפוט לפי המחצית הראשונה, אליניב ברדה צריך להיות מאוד מרוצה מהתוצאה, אך אם לשפוט לפי חצי השעה הראשונה שלאחר ההפסקה, תחושת אכזבה צריכה ללוות את האדומים בדרך חזרה לבירת הנגב.

המחצית הראשונה הייתה גרועה מאוד מבחינת קבוצתו של אליניב ברדה. האורחת לא הצליחה להגיע אפילו למצב אחד, בעוד המארחת איימה מספר פעמים ואנדריי איבן אף פגע בקורה של עומרי גלזר.

עם החזרה מההפסקה קיבלה באר שבע "מתנה", זאת לאחר שפאול פאפ הורחק בעקבות עימות עם איתי שכטר (שכלל לא שותף) בירידה לחדרי ההלבשה והותיר את חבריו בעשרה שחקנים. יחד עם הכניסה של רמזי ספורי בדקה ה-54, באר שבע התעוררה.

הקשר שהיה כוכב הקבוצה בעונה שעברה הותיר את חותמו באופן מיידי וייצר מצבים, כאשר מהלך קבוצתי אותו החל בדקה ה-70 הוביל לשער יתרון של רותם חטואל. עבור חטואל, שעלה מהספסל בעצמו, זהו השער הרביעי בחמשת המשחקים עד כה העונה באירופה.

היתרון האדום החזיק מעמד חמש דקות, כאשר בו זמנית גם אבד היתרון המספרי של באר שבע. חאתם אלחמיד הכשיל את אלכסנדרו קרצו ברחבה והורחק בצהוב שני, איבן הכניע הפעם את גלזר מהנקודה הלבנה ואיזן ל-1:1. אסטריט סלמאני עוד הספיק להגיע לשתי הזדמנויות מסקרנות לקראת הסיום, אך שתי הקבוצות נפרדו בשוויון שמשאיר את הגומלין פתוח לחלוטין.

הרכבים

הרכב הפועל באר שבע: עומרי גלזר, איאד אבו עביד (רותם חטואל, 54), מיגל ויטור, חאתם עבד אלחמיד, איתן טיבי, הלדר לופס, דוד קלטינס (אילי מדמון, 68), מריאנו באריירו, דור מיכה (אסטריט סלמאני, 68), יוג'ין אנסה (רמזי ספורי, 54), תומר חמד (אור דדיה, 76).

הרכב קראיובה: דויד לזאר, סרג'יו האנקה (מיחאי צ'פאטינה, 64), פאול פאפ, ראול דה סילבה, ולדימיר סקרצ'ו, ניקושור באנקו, אלכסנדרו קרצו, אלכסנדרו מאטיו, אנדריי איבן, שטפן באיארם, אלביר קוליץ' (איבן מרטיץ', 46).

שחקן הפועל באר שבע מריאנו באריירו מול שחקן קראיובה שטפן ביאראם. קראיובה, אתר רשמי
ההתמודדות תוכרע בטרנר. ביארם מול באריירו/אתר רשמי, קראיובה

מהלך המשחק

דקה 4: קוליץ' קיבל את הכדור ברחבה וניסה למצוא את המסגרת, אך בעט מעל השער.

דקה 12: הנעת כדור נהדרת בין שחקני קראיובה הסתיימה ברגליו של איבן. הוא ניסה לסובב לפינה הרחוקה של גלזר, אך הכדור הלך מעל המסגרת.

דקה 24: איבן שלח בעיטה שטוחה מזווית קשה לקורה של גלזר, קראיובה השתלטה והאנקה העביר מסירת רוחב, אותה ויטור הרחיק מרחבת החמש.

דקה 39: האנקה הגביה כדור חופשי לרחבת החמש, דה סילבה נגח ופספס במעט את הקורה.

דקה 46: קראיובה עלתה למחצית השנייה בעשרה שחקנים וללא פאול פאפ, שהורחק בעקבות עימות עם איתי שכטר בירידה לחדרי ההלבשה.

דקה 55: הזדמנות ראשונה לבאר שבע. ספורי, המחליף הטרי, הגביה כדור חופשי ו-ויטור נגח בסמוך למסגרת.

דקה 70: גול! באר שבע קיבלה כדור חופשי וספורי מסר לאלחמיד. המגן הגביה לרחבה וחמד בעט חזק על השוער, חטואל נגח מקרוב את הריבאונד לרשת וקבע 0:1 לבאר שבע.

דקה 75: גול! קרצו קיבל את הכדור ברחבה וניסה לבעוט למסגרת, אלחמיד פגע ברגלו והורחק בצהוב שני. איבן דייק מהנקודה הלבנה, קראיובה חזרה ל-1:1.

דקה 78: סלמאני סידר לעצמו מצב נהדר כשהסתובב ברחבה, אך הבעיטה השטוחה לפינה הרחוקה לא מצאה את המסגרת.

דקה 81: ספורי פרץ לרחבה מאגף ימין, הבעיטה שלו עלתה מעל המשקוף.

דקה 90+4: ערבובייה ברחבת קראיובה הובילה את הכדור לסלמאני שבעט חזק למסגרת, אך הכדור נבלם ברגע האחרון על ידי ההגנה הרומנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully