וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בכוכב: סאנוגו סובל מפגיעת שריר, לא ברור האם יפתח מול מכבי חיפה

סטנקוביץ' תכנן שינוי אחד בהרכב - שילובו של הקשר בן ה-33 על חשבון קאנגווה, אולם סאנוגו לא כשיר ב-100 אחוז: "יצטרך לרדוף אחרי שרי"

תקציר: מכבי חיפה - אפולון לימסול 0:4/ספורט1

הכוכב האדום בלגרד תנסה להפוך הערב (שלישי, 22:00) את ההפסד 3:2 מהמשחק הראשון בכרמל, ולהעפיל על חשבון מכבי חיפה לשלב הבתים של ליגת האלופות. המאמן דיאן סטנקוביץ' אמור היה לערוך שינוי אחד בהרכב, בהשוואה לזה שפתח בשבוע שעבר בחיפה: סקו סאנוגו תוכנן לפתוח במקום קינגס קאנגווה בקישור.

עם זאת, בסרביה מדווחים הבוקר כי הקשר הוותיק סובל מפגיעת שריר, ועדיין לא ברור האם אכן יקבל את המקום בהרכב: "זה לא יפתיע אם יפתח, בהתחשב בכמה הכוכב היתה זקוקה לקשר בעל אוריינטציה הגנתית בחיפה". עוד נכתב בתקשורת הסרבית כי השינוי הצפוי הוא תגובה ישירה לצורה בה מכבי חיפה שיחקה בשבוע שעבר. "היה ברור שהגישה ההתקפית הזו יצרה המון מקום להתקפות מתפרצות פנטסטיות", נכתב. "כשסאנוגו עלה מהספסל, המצב השתפר. בגלל זה הוא צפוי לפתוח במקום קאנגווה".

יש לציין שהקשר בן ה-33 מחוף השנהב החל על הספסל את כל שלושת המשחקים הקודמים של הכוכב במוקדמות ליגת האלופות - בראשון שותף ל-14 דקות, בשני ל-45 דקות, ובשלישי, מול הירוקים, ל-18 דקות. "למרות שלא היה בשיאו העונה, ולא הירבה לשחק, סטנקוביץ' מוכן לסמוך עליו במשימה החשובה הזו", נכתב בסרביה. "הקשר הוותיק יצטרך לרדוף אחר צ'ארון שרי ולעצור את השחקן הכי יצירתי ביריבה. ללא קאנגווה הכוכב תאבד קצת כוח אש התקפי".

סקו סאנוגו, הכוכב האדום בלגרד. ANDY BUCHANAN/AFP, GettyImages
יפתח? סאנוגו/GettyImages, ANDY BUCHANAN/AFP

בחלק האחורי, יפתח שוב סטרהיניה אראקוביץ' בעמדת המגן הימני, ויועדף על פני מרקו גובליץ'. "האוהדים בוודאי לא יאהבו זאת", נכתב בסרביה. "הרעיון ברור, אבל לזימון הטרי של נבחרת סרביה היו המון בעיות נגד דולב חזיזה במשחק הראשון. עם זאת, סטנקוביץ' שוב יבחר בו".

בחוד יפתח פעם נוספת אלכסנדר פשיץ', ויקבל תמיכה מעוסמאן בוקארי, מירקו איבניץ' ואלכסנדר קטאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully