וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאסמירו נפרד בדמעות: "עם מודריץ' וקרוס לצידי נהניתי מכדורגל"

ריאל מדריד ערכה טקס לקשר שעבר למנצ'סטר יונייטד: "המעגל נסגר, אחרי גמר האלופות ידעתי שזה הסוף, לא יכול לחכות לשחק עם רונאלדו ומקווה שהוא יישאר". פרס נפרד: "היית מודל לחיקוי"

תקציר הניצחון 0:2 של ריאל מדריד על יובנטוס במשחק הכנה בקליפורניה/ספורט1

סוף עידן בריאל מדריד: הטריו האגדי בקישור שכולל את קאסמירו, לוקה מודריץ' וטוני קרוס התפרק עם עזיבתו של הברזילאי למנצ'סטר יונייטד, אחרי שזכו ביחד ארבע פעמים בליגת האלופות, כולל בעונה שעברה. הקשר ההגנתי החליט לסיים את הפרק הספרדי בקריירה שלו אחרי תשע שנים ושמונה עונות (בתווך הושאל לפורטו) ולנסות את מזלו בפרמיירליג.

כיאה למי שהטביע חותם עצום על המועדון, קאסמירו זכה היום (שני) לטקס חגיגי בסנטיאגו ברנבאו בו ריאל מדריד הודתה לו על תרומתו לקבוצה. בטקס נכחו שחקני העבר של המועדון שעובדים כעת בקבוצות הצעירות של הבלאנקוס, ראול ואלברו ארבלואה. את הסגל הנוכחי ייצג פדריקו ואלוורדה, וגם קרלו אנצ'לוטי הגיע לטקס ואף נתפס בעדשת המצלמה כשהוא דומע.

"אני מודה לריאל מדריד שהפכה אותי לשחקן ואדם טוב יותר", אמר קאסמירו שבעצמו התקשה לעצור את הדמעות, "אני שמח להמשיך את ההתפתחות שלי במועדון גדול כמו מנצ'סטר יונייטד, בטוח שביום אחד עוד אחזור לריאל מדריד. עם לוקה מודריץ' וטוני קרוס לצידי נהניתי מכדורגל".

נשיא המועדון, פלורנטינו פרס, התקשה להיפרד: "לא האמנתי שהיום הזה יגיע, מודה לך ומאוד גאה בך. אתה מצטרף למועדון אגדי, מנצ'סטר יונייטד, תמשיך לעשות היסטוריה. כולם העריצו אותך מהיום שהגעת, היית מודל לחיקוי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קאסמירו. רויטרס
סוף עידן. קאסמירו/רויטרס

לאחר מכן קאסמירו קיים מסיבת עיתונאים וסיפר: "לא קרה שום דבר שגרם לי לעזוב, פשוט הרגשתי שהמעגל שלי נסגר, שהשלמתי את המשימה שלי, נתתי כאן הכל. דיברתי עם הסוכנים שלי אחרי גמר ליגת האלופות וידעתי שזה הסוף, זה לא קרה מהר כמו שאנשים חושבים. אם זה היה קשור לכסף הייתי עוזב מזמן. קרוס שלח לי הודעה בארבע לפנות בוקר ושאל אם השמועות נכונות, לספר לו ולמודריץ' שאני עוזב היה קשה כמו לספר לפרס".

על קבוצתו החדשה הוסיף הברזילאי: "רוצה לעזור למנצ'סטר יונייטד לזכות בתארים חשובים, זה המועדון הגדול בבריטניה. תמיד אהבתי את הפרמיירליג ורציתי לשחק שם. אני לא יכול לחכות לשחק שוב עם כריסטיאנו רונאלדו, הוא יודע מה אני חושב עליו, מקווה שהוא יישאר".

בהמשך הערב, קאסמירו יחזה מקרוב בקבוצתו החדשה פוגשת את ליברפול במשחק המרכזי של המחזור השלישי בפרמיירליג (22:00 בספורט1). הברזילאי יוצג לעיני הקהל באולד טראפורד לפני המשחק, אך כמובן לא ייכלל בסגל. את הופעת הבכורה שלו בשדים האדומים עשוי קאסמירו לערוך בשבת הקרובה, כאשר קבוצתו של אריק טן האח תתארח אצל סאות'המפטון. השחקן שלבש את החולצה מספר 14 במדריד יעבור למספר 18 ביונייטד, שהיה שייך בעבר לאחד הקשרים הגדולים בתולדות המועדון - פול סקולס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully