וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד הודיעה על קאסמירו, אנצ'לוטי: "רצה אתגר חדש"

עודכן לאחרונה: 19.8.2022 / 22:38

השדים האדומים הודיעו שהושג סיכום עם ריאל מדריד, הברזילאי יגיע לאנגליה לבדיקות רפואיות ולאחר מכן יחתום עד 2027 ותמורתו ישולמו כ-60 מיליון יורו. מאמנו נפרד: "מכבדים את ההחלטה, תמיד נהיה אסירי תודה"

תיקתקנו, 18.8/ספורט1

ריאל מדריד חוותה עשור חלומי. היא זכתה שלוש פעמים ברציפות בליגת האלופות עם זידאן ובעונה החולפת שחזרה את ההישג, כולל זכייה באליפות על חשבון ברצלונה ואתלטיקו יריבותיה הגדולות. לא מעט שחקנים התחלפו עם השנים, אבל מי שהיה חלק מכל ההצלחות הללו הוא קאסמירו, שהערב (שישי) הושג רשמית סיכום על עזיבתו והוא יצטרף רשמית למנצ'סטר יונייטד, שאישרה שהגיעה לסיכום עם ריאל מדריד על צירופו.

על פי הדיווחים האחרונים בספרד, קאסמירו בן ה-30 הסכים להצעה של מנצ'סטר יונייטד והוא יחתום על חוזה לחמש שנים באימפריה הדועכת מאנגליה. לקאסמירו היה חוזה בריאל מדריד ולכן השדים האדומים ישלמו עבורו 60 מיליון יורו בנוסף ל-10 מיליון יורו בהתאם להישגים שונים עבור הקשר המצוין של נבחרת ברזיל.

מנצ'סטר יונייטד בהודעתה הרשמית רק הודיעה על סיכום עם ריאל מדריד ולא פירטה את סכומי העסקה ולכמה שנים הקשר יחתום, אבל כן אישרה שהוא יגיע בקרוב לבדיקות רפואיות ולאחר מכן יחתום. חשוב לציין שבכל מקרה לא יהיה בסגל למשחק נגד ליברפול ביום שני (22:00, ספורט1) וזאת מכיוון שעבר המועד לרישום שחקנים חדשים למחזור השלישי בפרמיירליג.

קאסמירו, ריאל מדריד. Alex Grimm, GettyImages
נוצר חלל בקישור. קאסמירו/GettyImages, Alex Grimm

כבר בשעות הבוקר קרלו אנצ'לוטי אישר במסיבת העיתונאים של ריאל מדריד לקראת סלטה ויגו (שבת, 23:00) שקאסמירו לא יהיה בסגל וצפוי לעבור: "דיברתי איתו והוא רוצה אתגר חדש, אין דרך חזרה. אני וחבריו לקבוצה מבינים את ההחלטה ומכבדים אותה. תמיד נהיה אסירי תודה".

המאמן הודה כי הוא מתקשה להבין מדוע השחקן החליט לעבור מאלופת אירופה לקבוצה שנמצאת בקשיים והוסיף: "הוא כל כך נחמד ומקצוען שזה הופך את עזיבתו לעצובה, אבל אנחנו מאחלים לו בהצלחה".

אנצ'לוטי נשאל בנוגע ליכולת של הסגל הקיים למלא את החלל שיוותר בקישור והשיב: "יש לנו עוד שישה קרשים בסגל וזה מספיק לעונה הקרובה. יש לנו את אורליאן טשואמני שהוא אחד מהטובים ביותר בשוק, יש לנו גם טוני קרוס ואדוארדו קמאבינגה. רק אתמול הבנתי שהמעבר הזה רציני, אבל התכניות שלי לא ישתנו. בקדנציה הקודמת שלי כשניצחנו 22 משחקים ברציפות קרוס היה הקשר האחרוי, אז הוא יכול לשחק שם".

שחקני ריאל מדריד לוקה מודריץ', קאסמירו, טוני קרוס. Shaun Botterill, GettyImages
שלישיית הקישור האגדית מתפרקת. קאסמירו עם קרוס ומודריץ'/GettyImages, Shaun Botterill

קאסמירו בן ה-30, שמצטיין בעיקר בזכות היכולת הדפנסיבית שלו, ינסה לייצב את הקישור האחורי של הקבוצה שספגה 6 שערים בשני מחזורי הפתיחה באנגליה והושפלה עם רביעייה שספגה במחצית הראשונה בברנטפורד במחזור החולף.

קאסמירו יחבור ביונייטד לחברו לנבחרת, פרד הברזילאי. במנצ'סטר יונייטד ממשיכים לחפש גם חלוצים, אך קאסמירו עשוי להיות החיזוק שייצב את הספינה הטובעת של טן האח. בנוסף מוזכרים אנטוני וחכים זייש כמי שעשויים להצטרף ברגע האחרון. בריאל מדריד מאידך כבר נערכו ליום שאחרי קאסמירו, קרוס ומודריץ' והחתימו הקיץ את אורליאן טשואנמי ובקיץ הקודם את קמאבינגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully