וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרגיש כמו קלאסיקה": באנגליה התלהבו מה-3:3 בין סיטי לניוקאסל

על אף שמדובר רק במחזור השלישי, בממלכה לא מתביישים להגדיר את התיקו כמפגש שעשוי לזכות בתואר משחק העונה: "האצטדיון לא רעד ככה מאז שנות ה-90, זו טעימה לעתיד של ניוקאסל"

תקציר ה-3:3 המרתק בין ניוקאסל למנצ'סטר סיטי/ספורט1

נדיר מאוד לשמוע את המשפטים הללו כבר בחודש אוגוסט, אך ב"טלגרף" הבריטי יצאו מגדרם אחרי ה-3:3 הנפלא אתמול (ראשון) בין ניוקאסל למנצ'סטר סיטי: "אמנם זה רק המחזור השלישי, אך יכול להיות שכבר קיבלנו את משחק העונה, זה הרגיש כמו קלאסיקה".

גם ב"סקיי" התלהבו ורשמו: "שתי הקבוצות יכולות להיות מאוכזבות, אך גם יש דברים חיוביים שהן יכולות לקחת מהמשחק הבלתי נשכח לצופה הנייטרלי. שתיהן הציגו את היכולת הטכנית והמנטלית שלהן לאורך 90 הדקות".

המגפייז נקלעו לפיגור מוקדם משער של אילקאי גונדואן כבר בדקה החמישית, אך הצליחו להפוך ל-1:3 נגד האלופה ולהלהיב את הקהל: "האצטדיון לא רעד ככה מאז שנות ה-90. זו הייתה טעימה לאיך עשוי להיראות העתיד של המועדון". עם זאת, הקבוצה המלהיבה של אדי האו לא הצליחה לשמור על היתרון, כאשר ארלינג הולאנד וברנרדו סילבה החזירו את התכולים למשחק וכפו 3:3 מרתק.

ארלינג הולאנד, שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג. Clive Brunskill, GettyImages
יש לו הכל. הולאנד/GettyImages, Clive Brunskill

בנוגע להולאנד, החלוץ של סיטי נגע מעט מאוד פעמים בכדור, אך כמו כל חלוץ גדול - הוא היה במקום הנכון ובזמן הנכון כדי לכבוש. שחקן העבר שהרעיד פעמים רבות את הרשתות בפרמיירליג, ג'ימי פלויד האסלביינק, ניתח: "זה לא הוגן לבקר את הולאנד כי הוא נגע רק שמונה פעמים בכדור, צריך לראות איך סיטי משחקת. הוא הולך לגעת בכדור בעיקר ברחבה ועליו להיות חד".

"הוא עדיין מתפתח ומשתפר", אמר האסלביינק על הנורבגי, "יש לו הכל, הוא מהיר ומגיע למצבים. הוא חי בשביל השערים, הכדור ממוגנט לרגל שלו כשהוא ברחבה. הלחץ? הוא יצטרך להתמודד איתו כל הזמן. אם הוא רוצה להיות אחד הגדולים, הוא יצטרך לדעת לעמוד בלחץ שיש על שחקנים כמו ליאונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו וקיליאן אמבפה. בכל משחק יסתכלו מה הוא עושה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אלן סן מקסימן ניוקאסל עם אדי האו. רויטרס
יכול להציג את היכולת הזו בכל שבוע? סן מקסימן והאו/רויטרס

מי שהיה המצטיין על המגרש הגיע דווקא מהמארחת, אלן סן מקסימן, שהיה מעורב בכל המהלכים החשובים של ניוקאסל במשחק. מייקה ריצ'ארדס, מגן העבר של מנצ'סטר סיטי ופרשן "סקיי" בהווה, שיבח: "הוא משחק כל כך מהר, סיטי לא ידעה מה לעשות. זו היכולת הכי טובה שראיתי ממנו אי פעם ואני שמח שזה הגיע במשחק כל כך גדול. הוא צריך להאמין לכמה שהוא טוב, לניוקאסל יש את השחקן הנכון ביד".

שוער העבר שיי גיבן החמיא אף הוא ואיתגר: "סן מקסימן שחקן פנטסטי, זו הרמה שהוא צריך לשחק בה בכל שבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully