וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל ומנצ'סטר סיטי נפרדו ב-3:3 מרתק

משחק משוגע בסט ג'יימסס פארק: גונדואן כבש כבר בדקה החמישית, אבל סן מקסימן הנפלא סידר לאלמירון את השוויון (28) ולווילסון את המהפך (39). טריפייר הפציץ את השלישי בכדור חופשי אדיר (54), אבל הולאנד (60) וסילבה (64) שמרו את האלופה בלתי מנוצחת

תקציר ה-3:3 המרתק בין ניוקאסל למנצ'סטר סיטי/ספורט1

ניוקאסל ומנצ'סטר סיטי הגיעו למשחק ביניהן הערב (ראשון) כאשר שתיהן לא ספגו בשני מחזורי הפתיחה. אבל מי שחשב שנקבל משחק טקטי בין שתי קבוצות הגנה קשוחות, קיבל 3:3 בלתי נשכח בין האלופה לקבוצה המפתיעה מצפון מזרח אנגליה, שכרגע נראית כמו אחת הקבוצות החזקות בפרמיירליג.

חגיגת השערים נפתחה כבר בדקה החמישית. ברנרדו סילבה מצא את גונדואן שבעט מקרוב פנימה. בשלב הזה היה נדמה שסיטי תטייל לעוד ניצחון, אבל השער הזה העיר בעיקר את אלן סן מקסימן המצוין מניוקאסל, שבישל לאלמירון את השוויון (28) ולווילסון את המהפך (39). בדקה ה-54 טריפייר הפציץ את ה-1:3 עם כדור חופשי אדיר והיה נראה שהמשחק גמור. אבל שום דבר לא גמור כששחקנים כמו ארלינג הולאנד וקווין דה בראונה מתרוצצים על הדשא. הנורבגי סיפק איתות ראשון עם בעיטה לקורה ובדקה ה-60 הוא כבר השווה. ארבע דקות בלבד חלפו וברנרדו סילבה השלים את הקאמבק אחרי בישול פשוט גאוני של דה בראונה, ה-אדריכל של מנצ'סטר סיטי. בשורה התחתונה: שתי הקבוצות נשארות בלתי מנוצחות וזה הישג כמובן בעיקר לניוקאסל. מי שיכולה להיות מרוצה במיוחד מהתיקו הזה היא ארסנל, שנותרה הקבוצה המושלמת היחידה בפרמיירליג.

ברנרדו סילבה מנצ'סטר סיטי. רויטרס
קבע 3:3 דרמטי. ברנרדו סילבה/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 5: גול! האוהדים של ניוקאסל בקושי הספיקו להתיישב וכבר ראו את קבוצתם סופגת. ברנרדו סילבה תעתע בשומר שלו והכניס כדור עומק ששבר את מלכודת הנבדל. גונדואן השתלט וגלגל פנימה מקרוב. 0:1 מהיר למנצ'סטר סיטי.

דקה 10: הולאנד הכניס כדור נהדר לדה בראונה, ששעט באגף הימני, חדר לרחבה ובעט חזק. אבל ניק פופ הציל את קבוצתו מספיגה כפולה.

דקה 17: איזו החמצה של ניוקאסל! אלן סן מקסימן המצוין קיבל כדור באגף השמאלי ומצא את אלמירון, שהיה חופשי לגמרי ברחבה אבל בעט מעל השער.

דקה 20: מנצ'סטר סיטי קיבלה כדור חופשי מעמדה מסוכנת מאוד, מרחק של 17 מטרים אלכסונית מהשער. דה בראונה בעט מצוין בימין לפינה הרחוקה, אבל פופ הציל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ארלינג הולאנד, שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג. Clive Brunskill, GettyImages
בעט לקורה, החמיץ וכבש. הולאנד/GettyImages, Clive Brunskill

דקה 24: אלן סן מקסימן עבר את השומר שלו ובעט חזק, אבל אדרסון הציל. משחק נהדר עד עתה.

דקה 28: גול! הלחץ של ניוקאסל נשא פרי והיא השוותה בצדק ל-1:1. סן מקסימן הנפלא שלח כדור חד לרחבה, אלמירון דחק אותו פנימה עם הבטן. השופט פסל בהתחלה את הגול בגלל חשד לנבדל, אבל אנשי ה-VAR אישרו את השער.

דקה 39: גול! אלן סן מקסימן כבר אמרנו? הצרפתי הנהדר הכניס כדור מצוין לקאלום ווילסון, שמתוך הרחבה קבע 1:2 ומהפך שבהחלט הגיע למארחת. איזה משחק נפלא בסט ג'יימסס פארק.

דקה 52: הולאנד קיבל כדור מרובן דיאס ומטווח של 20 מטרים בעט מצוין לפינה הרחוקה, אך הכדור נעצר בקורה. איום ראשון של הולאנד במשחק.

דקה 54: גול! ניוקאסל עלתה ל-1:3 ענק על מנצ'סטר סיטי! סן מקסימן הבלתי נלאה הוכשל על ידי דיאס על סף הרחבה. קירן טריפייר בעט כדור חופשי אדיר בימין אל בין החיבורים. וואו.

אלן סן מקסימן חוגג עם מיגל אלמירון ניוקאסל. רויטרס
חגג באגף השמאלי. אלן סן מקסימן עם אלמירון/רויטרס

דקה 60: גול! חגיגת השערים נמשכה והפעם עם גול של ארלינג הולאנד, שקיבל הסטה מרודרי ומתוך הרחבה דחק פנימה את ה-3:2. האם האלופה מבשלת קאמבק מהסרטים?

דקה 62: וואו, כמעט ה-3:3. דה בראונה הכניס כדור נהדר להולאנד שניצל את הכח שלו כדי לגבור על השומר שלו ולבעוט, אבל ניק פופ הציל.

דקה 64: גול! והנה ה-3:3. דה בראונה הכניס כדור עומק גאוני לברנרדו סילבה, שבקור רוח השתלט ובעט לפינה של פופ.

דקה 74: קווין טריפייר עצר את דה בראונה ששעט להתקפה מתפרצת. השופט שלף לעברו אדום ישיר, אך אחרי צפייה במסכי ה-VAR הוא המיר אותו בצדק לצהוב.

דקה 78: גונדואן הקפיץ כדור לרחבה, בוטמן הרחיק לא טוב היישר לעבר הולאנד שמקרוב בעט גבוה. סיטי קרובה למהפך מדהים.

השופט ג'ארד ג'ילט שולף כרטיס אדום לעבר קירן טריפייר שחקן ניוקאסל. רויטרס
קיבל אדום שהומר לצהוב. טריפייר/רויטרס

המחזור השלישי יינעל מחר בערב עם המפגש בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול (22:00, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully