וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכיר את פוטין": דניס רודמן ייסע לרוסיה כדי לשחרר את בריטני גריינר

שחקן העבר מתכוון להגיע השבוע למדינה בה כלואה הכדורסלנית שנידונה לתשע שנות מאסר בפועל בגין אחזקת סמים: "קיבלתי אישור"

תיקתקנו, קליפ סיכום היום 22.8/ספורט1

סערת בריטני גריינר ממשיכה להעסיק את ארצות הברית כולה ואת הספורט האמריקאי בפרט. כזכור, הכדורסלנית נעצרה ברוסיה בגין החזקת סמים כשנתפסה עם משאף של שמן קנאביס, ולאחרונה בית המשפט גזר עליה עונש כבד של תשע שנות מאסר בפועל.

בדרגים הגבוהים ביותר בארצות הברית פועלים לשחרורה, אך בינתיים יש דמות בלתי צפויה שמנסה להיכנס למשוואה - דניס רודמן. כדורסלן העבר האמריקאי, מהדמויות הצבעוניות והשנויות במחלוקת שידע ה-NBA, סיפר כי הוא מתכוון לטוס השבוע של רוסיה על מנת לפעול לשחרור בת ארצו.

"קיבלתי אישור כדי לטוס", אמר רודמן, זאת על אף שלא ברור ממי התקבל האישור, "אני מכיר את ולדימיר פוטין טוב מדי". אם רודמן אכן יצליח להגיע עד כדי פגישה עם המנהיג הרוסי זו לא תהיה הפעם הראשונה בה השניים נועדים, כאשר לאחר ביקורו במוסקבה ב-2014 רודמן קרא לפוטין "מגניב".

כידוע, לרודמן יש רזומה לא קצר של מפגשים עם מנהיגי עולם בעלי יחסים מפוקפקים עם מולדתו ארצות הברית, כאשר הוא נפגש מספר פעמים עם המנהיג הצפון קוריאני קים ג'ונג און ואף ביקר מספר פעמים במדינה המבודדת. בעבר, רודמן אף נתן לעצמו קרדיט כמי שהיה לו חלק בשחרור אזרח אמריקאי מהמדינה במזרח הרחוק.

כעת נותר לראות האם רודמן יצליח להפעיל את קסמיו פעם נוספת ולהשפיע איכשהו על אחת הסערות הדיפלומטיות הגדולות בין ארצות הברית לרוסיה בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully