וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוער באתלטיקו: הבלם התעמת עם האולטראס, האבטחה נאלצה להפריד

הקנטות לעבר גריזמן והרמוסו בסיום ההפסד לוויאריאל גרמו לספרדי להתפרץ לעבר אוהדי הקולוצ'נרוס, לודי סימן אצבע משולשת

תיקתקנו, קליפ סיכום היום 22.8/ספורט1

לא שקט באתלטיקו מדריד אחרי משחק הבית הראשון של העונה. דווקא לאחר שפתחו את העונה עם 0:3 מרשים על חטאפה בחוץ, הקולצ'ונרוס הפסידו אמש (ראשון) בבכורה הביתית 2:0 לוויאריאל והרוחות בבירת ספרד סוערות. שחקן הרכש נהואל מולינה הורחק באדום ישיר בתוספת הזמן, ולאחר מכן ג'רארד מורנו הבקיע עבור הצוללת הצהובה את השער השני ויצר עימות בין השחקנים. עם זאת, הרגע שהכי ייזכר מהמשחק התרחש דווקא לאחר שריקת הסיום.

השחקנים המחליפים של דייגו סימאונה ערכו על כר הדשא את אימון השחרור, ומספר אוהדים מהאולטראס נשארו ביציעים כדי למחות על ההפסד ועל היכולת. כמה מהאוהדים אף הקניטו באופן אישי את אנטואן גריזמן, והדבר גרם לחברו לקבוצה, מריו הרמוסו, לאבד את העשתונות.

הבלם בן ה-27 שלא שותף במשחק התפרץ לעבר האוהדים והצליח להגיע עד כדי עימות פיזי עימם, על אף שאנשים מצוות האימון ניסו לעצור אותו בדרך ליציע. אחרי כמה רגעים מסעירים במיוחד, צוותי האבטחה באצטדיון מנעו התדרדרות ושכנעו את הבלם לחזור לכר הדשא.

בספרד אף נטען כי במסגרת העימות, האוהדים מארגון "פרנטה אתלטי" קיללו את הבלם עקב עברו הארוך בקבוצות הנוער של היריבה העירונית המרה, ריאל מדריד. גם חברו לקבוצה רנאן לודי לא נותר אדיש למחאת האוהדים, וסימן לעברם אצבע משולשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully