וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי ופאטי כיכבו: ברצלונה ניצחה 1:4 את סוסיאדד

הקטלאנים התקשו במשך 66 דקות, עד שפאטי המחליף בישל לדמבלה ולבנדובסקי, שכבש צמד בכורה והתכבד בעצמו עם הרביעי. ויאריאל הפתיעה עם 0:2 בחוץ על אתלטיקו מדריד

תקציר: ברצלונה - יובנטוס 2:2 (משחק הכנה)/ספורט1

המחזור השני בליגה הספרדית הבכירה נמשך היום (ראשון) עם שלושה משחקים וקרבות גדולים. אתלטיק בילבאו ניצחה 0:1 את ולנסיה. במשחק שלאחר מכן ניצחה ויאריאל בחוץ את 0:2 את אתלטיקו מדריד והמשיכה בפתיחת העונה המרשימה שלה. את היום חתם ניצחון הבכורה של ברצלונה, 1:4 בחוץ על ריאל סוסיאדד. רוברט לבנדובסקי כבש צמד בכורה.

רוברט לבנדובסקי שחקן ברצלונה חוגג שער. Ander GILLENEA / AFP, GettyImages
כבש צמד בכורה ביום הולדת שלו. לבנדובסקי/GettyImages, Ander GILLENEA / AFP

ריאל סוסיאדד - ברצלונה 4:1

מי שיקום מחר בבוקר ויראה את התוצאה, יחשוב שברצלונה טיילה באנואטה. אלא שבפועל לבארסה היה קשה מאוד מול היריבה הקשוחה שלה מהעבר, עד הדקה ה-64 שבה אנסו פאטי החליף את פראן טורס. במצב של 1:1 ולחץ של המארחת, החלוץ הצעיר בישל כעבור שתי דקות בעקב את ה-1:2 של דמבלה. הוסיף בישול נוסף ללבנדובסקי, שהשלים צמד (68) ובדקה ה-69 הוא התכבד בעצמו ברביעי מבישול של הפולני, שאפשר להגיד שנכנס לעניינים אחרי שלא כבש במחזור הפתיחה וגם לא במשחקי ההכנה.

המשחק הזה סיפק הרבה חומר למחשבה לצ'אבי, שאולי צריך לשקול להציב את פאטי בהרכב הפותח שלו. בהגנה בארסה הרבה פחות הרשימה, הרבה בגלל יכולת חלשה של אריק גרסיה ואין ספק שהרישום של קונדה הוא קריטי לקטלאנים, אם ברצונם להיאבק ראש בראש על התואר מול ריאל מדריד, שמצידה פתחה בצורה מושלמת את העונה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פראן טורס שחקן ברצלונה לפני בראיס מנדס שחקן ריאל סוסיאדד. רויטרס
התקשה מול ההגנה של סוסיאדד. פראן טורס/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 1: גול! השעון עוד לא השלים דקה של משחק וברצלונה עלתה ל-0:1. באלדה, שהחליף את אלבה בהרכב, פרץ באגף השמאלי. הגנת סוסיאדד לא היתה מוכנה והכדור הגיע לרוברט לבנדובסקי שמקרוב המשיך פנימה.

דקה 6: גול! ריאל סוסיאדד חזרה מהר מאוד ל-1:1. דה יונג איבד כדור במרכז השדה, הכדור הגיע לאיסק שתחת הלחץ של אריק גרסיה בעט פנימה.

דקה 26: מרינו ניצל דלילות בהגנה של ברצלונה. הוא קיבל כדור ברחבה והפציץ. טר סטגן הדף לעבר טאקה קובו שבעט את הריבאונד החוצה.

דקה 44: כמעט המהפך של סוסיאדד. דויד סילבה קיבל כדור ברחבה ובעט חזק לפינה, טר סטגן ניצל את האינסטינקט החתולי שלו כדי להדוף שער בטוח.

אנסו פאטי חוגג עם עוסמאן דמבלה ברצלונה. רויטרס
הביא את המפנה. פאטי חוגג עם דמבלה/רויטרס

דקה 53: כדור חופשי שהרים ברהאיס מנדס לרחבה הטעה את טר סטגן וחדר לרשת. אלא שהשער הזה נפסל בגלל נבדל פאסיבי של אליסטונדו.

דקה 66: גול! אנסו פאטי רק נכנס ומיד מצא עם העקב את דמבלה, שמזווית קשה מצא את הרשת. 1:2 לברצלונה.

דקה 69: גול! ברצלונה עלתה ל-1:3 משער שני במשחק של לבנדובסקי, שנהנה מבישול שני של אנסו פאטי.

דקה 79: גול! ברצלונה כבר עלתה ל-1:4 ומי כבש? אנסו פאטי. אחרי שני הבישולים, הילד קיבל כדור גאוני (או מקרי?) מלבנדובסקי וכבש את הרביעי.

שחקן אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן. רויטרס
עלה מהספסל ולא הצליח לעזור לאתלטיקו להימנע מהפסד. גריזמן/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ויאריאל 2:0

שתי קבוצות שהרשימו במחזור הראשון נפגשו בוונדה מטרופוליטנו למשחק שמבטיח הרבה, והחבורה של אונאי אמרי הייתה זו שיצאה עם ידה על העליונה. יחד עם ה-2:4 על היידוק ספליט בפלייאוף הקופנרנס ליג ניצחה ויאריאל בשלושה מתוך שלושה משחקים, והיא נראית בכושר טוב מאוד יחסית לפתיחת העונה. ירמי פינו כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-73.

עימות בין שחקני שתי הקבוצות בתוספת הזמן הסתיים בכרטיס אדום לנהואל מולינה מהמארחת, כאשר מספר כרטיסים צהובים נשלפו לשחקנים המעורבים. שמונה דקות בתוך תוספת הזמן חתם ג'רארד מורנו את תוצאת הסיום. אנטואן גריזמן, רודריגו דה פול, מתאוש קוניה ואנחל קוראה עלו מהספסל של סימאונה, אך לא הצליחו לעזור לקולצ'ונרוס להימנע מהפסד במשחקם הביתי הראשון העונה בלה-ליגה.

משחק נוסף:

אתלטיק בילבאו - ולנסיה 0:1
לבילאו: אלכס ברנגר (42).

משחקי יום שני בלה ליגה:

אלצ'ה - אלמריה
ג'ירונה - חטאפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully