וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיץ של אקזיטים: הפועל ת"א תרוויח למעלה מ-16 מיליון שקל ממכירת שחקנים

21.8.2022 / 16:10

מכירתם של דוידה לסטנדרד ליאז' ושל ליידנר לאולימפיאקוס הצטרפו אל העסקאות מתחילת החלון והעשירו את קופת האדומים בסכום מרשים

תקציר ניצחונה של הפועל חיפה 0:2 על הפועל תל אביב/ספורט1

"דורון ליידנר ואושר דוידה לא יעברו לקבוצה בישראל". את המילים האלה אמר עומר בוקסנבוים, המנהל המקצועי של הפועל תל אביב, במסיבת העיתונאים בחודש יוני בה הוצג בתפקידו החדש. בוקסנבוים עמד במילתו, ולאחר שליידנר עבר לאולימפיאקוס, כעת גם דוידה נמצא בדרך לתחנה ראשונה כליגיונר - סטנדרד ליאז'.

בזכות שתי המכירות הללו, הפועל תל אביב תגיע לסכום עצום של למעלה מ-16 מיליון שקל בהכנסות ממכירת שחקנים רק בקיץ הנוכחי. האדומים כבר מכרו בתחילת החלון את שי אליאס להפועל באר שבע תמורת כ-2.9 מיליון שקל, את מרקו ינקוביץ' לקרבאח עבור 570 אלף שקל, את רז שלמה למכבי נתניה שמימשה את אופציית הרכישה תמורת 925 אלף שקלים ואת שי אייזן למ.ס. אשדוד תמורת כ-700 אלף שקל.

אושר דוידה, שחקן הפועל תל אביב. אריאל שלום
עוד אקזיט של האדומים. דוידה/אריאל שלום

כזכור במקרה של אייזן, אשדוד החזירה את השחקן לקבוצתו הקודמת אך כעת האדומים תובעים את הקבוצה מעיר הנמל, זאת משום שכבר יש עסקה חתומה בין שני המועדונים.

לאחר מכן הצטרף דורון ליידנר לרשימת העוזבים כאשר נמכר לאולימפיאקוס. כולל בונוסים, העסקה מול אלופת יוון תניב לאדומים כ-1.8 מיליון יורו. עם מכירתו המסתמנת של דוידה לסטנדרד ליאז' הבלגית עבור 1.6 מיליון יורו, בהפועל תל אביב יכולים לסמן וי על כך שמכרו את שלושת הנכסים הכי גדולים של המועדון - דוידה, ליידנר ואליאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully