וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה חתם לעונה בהפועל תל אביב, דוידה על סף מעבר לבלגיה

עודכן לאחרונה: 21.8.2022 / 20:03

אקד בית"ר ירושלים חתם עד תום העונה בקבוצה של קובי רפואה. שחקן הכנף צפוי לעבור לסטנדרט ליאז' תמורת 1.6 מיליון יורו

תקציר ניצחונה של הפועל חיפה 0:2 על הפועל תל אביב/ספורט1

אושר דוידה על סף מעבר לסטנדרד ליאז'. הבוקר (ראשון) נודע כי הקשר נמצא בבלגיה בתקווה להשלים את המעבר למועדון הפאר, כל זאת יממה אחרי שנעדר מסגל הפועל תל אביב בהפסד 2:0 להפועל חיפה.

סטנדרד ליאז', שבמדיה גם משחק גם הקשר הישראלי עדן שמיר, צפויה לרכוש את דוידה מהפועל תל אביב תמורת 1.6 מיליון יורו ושחקן ההתקפה יהנה משכר של 350 אלף יורו לעונה לפני בונוסים בחוזה לארבע שנים. להפועל תל אביב גם יישארו אחוזים אם לליאז' יהיה רווח ממכירה עתידית.

עוד לפני שנודע כי דוידה נמצא בבלגיה לקראת מעבר אפשרי לליאז', בצוות המקצועי של הפועל תל אביב הופתעו לגלות ששחקן הכנף בן ה-21 לא התייצב לאימון הבוקר. מתברר כי מלבד ראשי המועדון, מספר חברי הנהלה ואנשי הצוות המקצועי כלל לא עודכנו על היציאה שלו לבלגיה ועל מעברו המסתמן לליאז'.

אושר דוידה, שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
לקראת מעבר למועדון הפאר הבלגי. דוידה/אודי ציטיאט

כזכור, דוידה אמור היה לשחק אתמול נגד הפועל חיפה, אלא שביום שישי בבוקר התלונן על מתיחה שבגינה הוצא מהסגל. הבוקר, יומיים אחר כך, יצא לאירופה בחשאי. "מדהים שלא מעדכנים אנשים במועדון ששחקן לא מגיע לאימון בוקר ובכלל טס לחתום בחו"ל", אמר הבוקר גורם בהפועל תל אביב.

גם שחקנים בקבוצה אמרו אחרי שלא הופיע לאימון:: "ברגע שהוא שלא נכלל בסגל, היה ברור שקורה משה. לא הייתה לו מתיחה, אלא רגישות קלה שמשחקים איתה".

דוידה בן ה-21 כבר הספיק בגיל צעיר לערוך 74 משחקים בליגת העל ועוד שבעה בגביע המדינה ובמאזנו 11 שערים ושישה בישולים. אם העסקה תושלם, הוא יצטרף לדורון ליידנר, שי אליאס ושי אייזן שנמכרו הקיץ. מנגד, בליאז' הוא יהיה הישראלי התשיעי בהיסטוריה - אחרי רוני רוזנטל, שלום תקוה, סלים טועמה, רמי גרשון, מאור בוזגלו, דודו ביטון, טל בן חיים וכעת עדן שמיר. כידוע, גיא לוזון אימן את הקבוצה.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

האזינו: אופיר סער על הנעשה בהפועל תל אביב

בתוך כך, בהפועל תל אביב הודיעו רשמית על חתימתו של אנטוניו קונטה לעונה אחת. הצרפתי, שגדל במחלקת הנוער של פריז סן ז'רמן שיחק חמש עונות בבית"ר ירושלים, בה רשם 83 הופעות בליגת העל) וכבש שני שערים. בעונה האחרונה שיחק ברומניה בקבוצת אוניברסיטטה קראיובה שם רשם 10 משחקי ליגה.

קונטה צפוי להרוויח 100 אלף יורו, כאשר במועדון דאגו להכניס לחוזה סעיפי משמעת לפיהם ניתן יהיה לחתוך אותו מיידית במקרה של עבירות התנהגות.

הבלם בן ה-20 עילי קריספי, ששיחק בעונה שעברה בהפועל כפר שלם, הושאל לעונה אחת להפועל כפר סבא מהלאומית.

הפרשה לא תוסיף שקט להפועל תל אביב, שפתחה אתמול באכזבה את העונה עם הפסד להפועל חיפה, דווקא אחרי ציפיות שעלו במהלך הפגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully