וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רל מרטין נחת בארץ: "אוכיח לכולם שאני יכול להתחרות ברמות הגבוהות ביותר"

עודכן לאחרונה: 20.8.2022 / 20:47

שחקנה החדש של מכבי תל אביב סימן את המטרות: "ראיתי את השחקנים שהגיעו ויש לנו חתיכת קבוצה. כשנתחבר יחד אני מאמין שהשמיים יהיו הגבול"

עודד קטש מוצג כמאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים/צילום: רוני כנפו. עריכת וידאו: אביעד בלילי

ג'רל מרטין הוא הזר הראשון של מכבי תל אביב שנוחת בישראל. זה קרה הערב (שבת), כשהגיע ארצה עם זוגתו ותינוקת בת מספר שבועות אחרי טיסה ארוכה.

"אני מגיע לכאן כדי לנצח. אני שחקן תחרותי וקשוח ומשחק בשביל לנצח", ענה ג'רל מרטין כנשאל לגבי ציפיותיו מהחוויה החדשה. "אנחנו רוצים לקחת אליפות. ראיתי את השחקנים שהגיעו ויש לנו חתיכת קבוצה. יש לנו סגל מוכשר מאוד. כשנתחבר יחד אני מאמין שהשמיים יהיו הגבול".

מרטין נשאל על כך שהוא השחקן היחיד בסגל שעדיין לא שיחק באירופה, והשיב: "אני אוכיח לכולם שאני יכול להתחרות ברמות הגבוהות ביותר. הרבה אמרו שיהיה לי קשה ביורוליג, אבל אני מוכן ואני אראה זאת לאנשים. אני מגיע כדי לעשות כל שהמאמן יבקש ממני לעשות. אני יכול לקלוע ואני יודע שגם רוצים שאתן תרומה בהגנה. אעשה כל מה שיבקשו ממני בשביל הקבוצה".

מרטין (28, 2.08) בוגר אוניברסיטת LSU משנת 2015 נבחר במקום ה-25 בדראפט על ידי ממפיס ושיחק במשך שלוש עונות במדי הגריזליס כשהוא נשלח במהלך התקופה גם לליגת הפיתוח. עונתו הטובה ביותר הייתה עונת 2017/18, כששיחק 73 משחקים ב-NBA, מתוכם 36 בחמישייה ורשם 7.7 נקודות ו-4.4 ריבאונדים למשחק. בעונת 2018/19 נשלח בטרייד לאורלנדו אך מיעט לשחק, ובעונה לאחר מכן שיחק מעט מאוד בליגת הפיתוח. בדצמבר 2020 הצטרף לסידני קינגס מהליגה האוסטרלית, בה שיחק גם העונה, ורשם העונה 16 נקודות ו-7.9 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully