וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן פאבקוב כשיר לגומלין, הכוכב אופטימית: "אין אתגר גדול מדי עבורנו"

עודכן לאחרונה: 20.8.2022 / 16:48

מלך השערים של אלופת סרביה, שנעדר מהמשחק הראשון מול מכבי חיפה, ככל הנראה יתחיל על הספסל. בוריאן: "נעפיל לשלב הבתים"

תקציר: מכבי חיפה - אפולון לימסול 0:4/ספורט1

הכוכב האדום תנסה להפוך ביום שלישי הקרוב את הקערה על פיה בשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות, ולמחוק את ההפסד 3:2 למכבי חיפה מהמשחק הראשון בישראל. היום (שבת) קיבלה אלופת סרביה חדשות טובות, כשהתבשרה שהחלוץ המוביל שלה מילאן פאבקוב, שנעדר מהמפגש הראשון, צפוי להיות כשיר להתמודדות.

הסרבי בן ה-28 כבש אשתקד עשרה שערים ליגה, והעונה מצא את הרשת חמש פעמים בארבעה משחקים בכל המסגרות. לחיפה הוא לא נסע בשל וירוס בבטן, אולם כעת הוא עתיד להיות כשיר לגומלין - אם כי לפי התקשורת המקומית, הוא אמור להתחיל את המשחק על הספסל ולהשתלב כמחליף, כשאלכסנדר פשיץ' שוב יקבל את הקרדיט בחוד.

שחקן הכוכב האדום בלגרד מילאן פאבקוב. ANDREJ ISAKOVIC / AFP, GettyImages
חמישה שערים בארבעה משחקים העונה. פאבקוב/GettyImages, ANDREJ ISAKOVIC / AFP

"המשחק בחיפה מאחורינו", אמר השוער והקפטן של הכוכב האדום בלגרד מילאן בוריאן. "התוצאה לא היתה כפי שציפינו, אבל זה רק היה החצי הראשון. יש לנו איכויות, ולכל הקבוצה הזאת יש תשוקה ענקית להעפיל לליגת האלופות. אנחנו מתכוננים היטב, יש לנו מספיק זמן כדי לנתח את היריבה, נראה מה אפשר לעשות כדי להשתפר. האצטדיון המלא יעזור לנו, ועם הקהל הזה, אין אתגר גדול מדי עבורנו".

השוער הוסיף ואמר: "יש פה אווירה שרק הקהל שלנו יודע ליצור, והעובדה שכל הכרטיסים נמכרו נותנת לנו עוד רוח גבית. יהיה קרב, זה אף פעם לא פשוט, אבל כבר הוכחנו שאנחנו הכי חזקים במשחקים הכי חשובים. עם השחקן ה-12 שלנו, נעפיל לליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully