וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף מכתב של גרוויל לגיגס לפני התקיפה: "אתה בוגד סדרתי"

זוגתו לשעבר של הוולשי שמואשם בתקיפה, הציגה מכתב שכתבה שלושה ימים לפני האירוע האלים, ושאותו מעולם לא קרא: "יודעת על השלישיות והרומנים, העדפתי לטמון את הראש בחול". סר אלכס פרגוסון דיבר בשבחו בבית המשפט

תיקתקנו, 18.8/ספורט1

משפטו של ראיין גיגס נמשך גם היום (שישי). כוכב העבר של מנצ'סטר יונייטד ונבחרת וויילס, שנגדו מתנהל משפט במנצ'סטר באשמת תקיפה והתעללות בבת זוגו לשעבר, קייט גרוויל, זכה לסיוע מצד סר אלכס פרגוסון, מאמנו האגדי שהגיע לתת עדות אופי וסיפר שב"חדר ההלבשה כולם ראו בראיין כעל מספר אחת".

פרגוסון טען שמעולם לא ראה את ראיין גיגס מאבד עשתונות או מתנהג בתוקפנות, ובראש הדברים שאמר בשבחו של הכדורגלן היה "שהוא ללא ספק הדוגמה הכי טובה במנצ'סטר יונייטד באותם ימים". פרגוסון וגיגס מכירים משנת 1987, אז הגיע הוולשי למועדון בתור שחקן נוער, ואותו המנג'ר אימן עד פרישתו ב-2014. כזכור, גיגס גם היה בעיצומה של קריירת אימון וב-2018 הוביל את נבחרת וויילס, אלא שתפקידו כמאמנם הראשי של הדרקונים הגיע לסיומו בעקבות ההאשמות הקשות נגדו.

במהלך המשפט היום גם נחשף מכתב שכתבה גרוויל לגיגס באוקטובר 2020, שלושה ימים לפני אירוע התקיפה שבגינו הזעיקה משטרה, הובילה למעצרו ולחקירתו של הכדורגלן וכמובן לתחילתו של המשפט שמתנהל בימים אלה. גרוויל, כך נטען, כתבה את המכתב הבא מיד אחרי שמצאה במכשיר ה-IPAD של גיגס ראיות חותכות לכך שהוא בוגד בה עם שמונה נשים שונות, אולם מעולם לא שלחה את המכתב לגיגס והיחידה שנחשפה אליו הייתה אחת מחברותיה.

בין אותן שמונה הנשים, כך נטען, גם אחת ממנהלות בית המלון על שמו של גיגס, שבלעדיו הם בין היתר גם פול סקולס וגארי נוויל, חבריו בעבר ביונייטד, ואישה נוספת הוזכרה כמי ש"נשואה לשחקן הקריקט ההוא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ראיין גיגס. רויטרס
ראיין גיגס היום מחוץ לבית המשפם/רויטרס

כך כתבה גרוויל במכתב שרק עתה נחשף אליו גיגס, בבית המשפט: "רציתי להאמין לכל מה שאמרת לי, אבל כעת אני יודעת שכל מה שאתה אומר לי - אתה אומר לעוד הרבה נשים אחרות. תחושת הבטן כל הזמן אמרה לי שאי אפשר לסמוך עלייך ושאתה שקרן ובוגד סדרתי. באמת אהבתי אותך. לפחות יש לנשים האחרות בעל, ילדים וחברים, אני לא כל כך מיוחדת. תמיד הייתי נאמנה לך ולא משנה מה קרה, וכל זה לשווא.

"אני חושבת שזלזלת ביכולות שלי לגלות דברים", המשיכה גרוויל, "חמש שנים לא באמת רציתי לדעת מה קורה, אבל מאז חג המולד היו כל כך הרבה דברים שלא הסתדרו - זה היה הרגע שהחלטתי לטמון את הראש בחול. בטח הופתעת שלא גיליתי את זה מוקדם יותר. אני יודעת על נטלי, סוזי וגם על קלי וזארה. אני יודעת שאתה שולח הודעות מיניות ומציע שלישיות לשארלוט בזמן שאתה ישן איתי ועם הלן. כששאלתי אותך אתה הכחשת, אבל אני גם יודעת על סטף שנשואה לשחקן הקריקט ההוא. אני יודעת שיש לך איתה רומן מאז 2014 וששכבת איתה גם בתקופה שיצאנו. אני לא יכולה לראות אותך משתנה, אז להתראות ראיין. זה היה מאוד אמוציונלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully