וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן גיגס בגד בבת זוגו עם 8 נשים במקביל, ו"איבד את זה" כשביקשה הסברים

בת הזוג העידה במשפט התקיפה של שחקן העבר האגדי: "מצאתי סרטונים על האייפד שלו, וכשהצגתי לו אותם הוא השתולל והיכה אותי"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 10.8/ספורט1

עוד ועוד פרטים קשים נחשפים על ריאן גיגס במסגרת המשפט המתנהל נגדו במנצ'סטר באשמת תקיפה והתעללות בבת זוגו לשעבר. אתמול (שלישי) עלתה לדוכן העדים המתלוננת קייט גרוויל, וגוללה את סיפור הזוגיות ביניהם, שנמשכה שלוש שנים והפכה בשלב מסוים לאלימה, נצלנית ומתעללת, כביכול.

גרוויל בת ה-36 חשפה כי מצאה ראיות לכך שגיגס בגד בה עם לא פחות מ-8 נשים במקביל, לאחר שנחשפה לסרטונים שנשמרו על האייפד של שחקן העבר האגדי. כשגרוויל עימתה את גיגס עם הסרטונים, הוא תקף אותה באלימות.

"הוא פגע בי בכל מיני צורות לפני כן, אבל הפעם הזו הייתה שונה. הפעם זו הייתה אלימות פיזית מכוונת. הוא ממש ניסה לפגוע בי", סיפרה. גרוויל סיפרה כיצד מערכת היחסים בין השניים ש"החלה בהתאהבות גדולה" הידרדה במהירות והפכה למסוכנת. היא סיפרה על שני מקרים בהם גיגס בעט בה באלימות בעודה עירומה מחוץ לחדרי מלונות בהם שהו בדובאי ובלונדון.

כדורגלן העבר ריאן גיגס מגיע לבית המשפט. LINDSEY PARNABY/AFP, GettyImages
גיגס מגיע לבית המשפט, שלשום/GettyImages, LINDSEY PARNABY/AFP
"סאן" מפרסם - תמונה של קייט גארוויל, בת זוגו לשעבר של ריאן גיגס. מתוך "סאן", צילום מסך
החבורות על פניה של גרוויל, אחרי התקיפה/צילום מסך, מתוך "סאן"

גרוויל שפרצה בבכי מספר פעמים במהלך עדותה, טוענת שגיגס "איבד את זה לגמרי" כשביקשה הסברים על הבגידות הסדרתיות שלו. "מה שמצאתי על האייפד שלו היה גרוע מכפי שיכולתי לדמיין. הוא ניהל רומנים של ממש עם שמונה נשים במקביל, חוץ ממני. הוא קיים איתן יחסי מין באופן קבוע, אלו לא היו סטוצים. ראיתי את כל זה על האייפד, שחור על גבי לבן".

כשגרוויל התכוונה להיפרד מגיגס, היא הזעיקה את אחותה הצעירה לאחוזה בה התגוררו בזמן שהיה בפגישות עבודה, כדי שתסייע לה לארוז את חפציה ולעזוב מבלי להתעמת איתו. אלא שגיגס הגיע הביתה, התעמת עם גרוויל, תקף אותה באלימות ופגע גם באחות שניסתה לחלץ אותה.

בשלב זה גרוויל הזעיקה את המשטרה, הטיחה בפני גיגס "אתה פסיכופת, תקפת אותי ועכשיו כולם ידעו מזה", ובשלב זה הוא תקף אותה בשנית. "הוא התקרב אליי, הסתכל לי ישר בעיניים ונגח בי במלוא העוצמה. הייתי בשוק, נפלתי לאחור והתחלתי לדמם מהשפה. התחלתי להרגיש טעם של דם בפה, והייתי בפאניקה. בכל אותן דקות הוא המשיך לנסות לשכנע אותי לבטל את הקריאה למשטרה. הוא אמר, 'את צריכה לחשוב על זה, זה יהרוס אותי ויהרוס אותך. תחשבי על המשרה שלי, על הקריירה שלי, על הילדים". עניתי לו, 'היית צריכה לחשוב על זה לפני שתקפת אותי".

ריאן גיגס בשנת 2000. GettyImages
התנהגות מינית כפייתית. גיגס בימים יפים יותר/GettyImages

גיגס, מגדולי שחקני מנצ'סטר יונייטד בכל הזמנים, נודע בעבר כגבר בוגדני בחייו הפרטיים. בשנת 2011 נחשף שהוא ניהל רומן עם גיסתו, אשת אחיו, במשך שמונה שנים. גם אז הוא בגד באשתו דאז, איתה הוא גם חולק שני ילדים.

  • עוד באותו נושא:
  • ריאן גיגס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully