וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד העובדים באורוגוואי דורש "לאסור על וונדה נארה להיכנס למדינה"

עודכן לאחרונה: 19.8.2022 / 7:53

דרום אמריקה סוערת. הסוכנת-ידוענית-דוגמנית-משפיענית תואשם בסחר בבני אדם והעסקה בתנאי עבדות? עוזרת הבית שלה לשעבר הפכה למרואיינת מבוקשת ומציפה את כל הרפש בשבוע האחרון

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.8/ספורט1

וונדה נארה אמנם נמצאת כעת בטורקיה כדי לקדם מעבר אפשרי של מאורו איקרדי לפנרבחצ'ה או גלאטסראיי, אבל בדרום אמריקה הרוחות סוערות - ולא בגלל הפרסומים על כך שהיא רוצה להתגרש מאיקרדי.

בימים האחרונים עובדת לשעבר של בני הזוג איקרדי-נארה מאשימה את הסוכנת-דוגמנית-ידוענית- משפיענית בלא פחות מאשר "סחר בבני אדם". כרמן סיסנרו הייתה אשה אלמונית עד שלפני כמה ימים החליטה לתקוף בחריפות את המעבידה שלה לשעבר.

סיסנרו הייתה עוזרת הבית של נארה ואיקרדי בביתם במילאנו ולפני כמה ימים היא טענה בריאיון טלוויזיוני מיוחד שהיא עברה יחס משפיל ומתעלל בשנים האחרונות. בשבוע האחרון היא מופיעה ומתראיינת כמעט בכל יום ומציפה את הרפש לשביעות רצונם של חובבי הטלנובלות.

כרמן סיסנרו, עוזרת הבית לשעבר של וונדה נארה, מאורו איקרדי. ., צילום מסך
הפכה לכוכבת בשבוע האחרון. עוזרת הבית סיסנרו/צילום מסך, .
וונדה נארה ומאורו איקרדי. instagram, צילום מסך
האשמות קשות. נארה ואיקרדי/צילום מסך, instagram

בין היתר טענה סיסנרו שנארה מנעה ממנה לעזוב את בית המשפחה במילאנו ושהיא לא שילמה לא במשך יותר משנתיים וחצי. העוזרת המבוגרת שכרה עורך דין ומתכוונת לתבוע, כשהסעיפים נוגעים ל"סחר בבני אדם" ו"העסקה בתנאי עבדות".

סיסנרו סיפרה: "ביקשתי את הכסף והיא תמיד הייתה אומרת לי 'כן כן, מחר אשלם לך'. ואז הם עזבו לצרפת ומעולם לא קיבלתי את הכסף. וונדה אמרה שהיא תדאג לי לאישור עבודה בפריז וששם היא תשלם, אבל אחרי כמה זמן הודיעה לי שזה לא מסתדר".

העוזרת הוסיפה: "כשהגעתי למילאנו, וונדה לקחה אותי כדי למלא טפסים. היא אמרה לי לא לספר שהגעתי כדי לעבוד אצלה, אלא להגיד שנחתתי באיטליה כדי לבקש מקלט מדיני. בשלב הזה השלטונות לקחו את הדרכון שלי כדי לבדוק את העניין ואני נשארתי בלי מסמכים. הייתי לבד במילאנו, היו לי התקפי חרדה ורק הגנן עזר לי".

סיסנרו היא ילידת אורוגוואי והסיפור הסעיר את ועד העובדים הראשי במולדתה. כמה הסעירה? עד כדי כך שמטעם הארגון נשלח מכתב לנשיא לואיס לקאז'ה פו עם דרישה להכריז על נארה כעל פרסונה נון גרטה במדינה. במכתב הארוך עלתה בין היתר הדרישה הבאה: "אנחנו רוצים להבהיר לוונדה נארה: את לא רצויה פה. אנחנו דורשים מהנשיא לאסור על כניסתה לאורוגוואי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully