וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וונדה נארה הוקלטה: "אני מתגרשת ממאורו איקרדי, לא יכולה יותר"

4.8.2022 / 17:30

פחות משנה אחרי הבגידה והקאמבק, שיחה של האישה/סוכנת הודלפה לתקשורת בארגנטינה ובישרה על פרידה של הזוג הפרובוקטיבי אחרי שמונה שנים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.8/ספורט1

הזוג הפרובוקטיבי של הכדורגל העולמי, וונדה נארה ומאורו איקרדי, על סף גירושים (שוב). פחות משנה אחרי פרשת הבגידה של חלוץ פריז סן ז'רמן עם חברתה הטובה של נארה, שהגיבה על כך ברשתות החברתיות ורמזה לפרידה ("הרסת עוד משפחה בשביל זונה"), התפרסמה בארגנטינה הקלטה של האישה/סוכנת כאומרת: "אני בארגנטינה כי אני מתגרשת ממאורו. אני לא יכולה יותר".

מדובר בשיחה של וונדה עם אחת העובדות שלה ובה הוסיפה: "אני אשאר בארגנטינה עוד כמה ימים ואז אחזור. אני מארגנת את כל הדברים לקראת הגירושים. ביקשתי להתגרש כי אי אפשר להמשיך כך".

וונדה נארה עם מאורו איקרדי שחקן פריז סן ז'רמן. Jean Catuffe, GettyImages
הפעם זה סופי? משפחת איקרדי/GettyImages, Jean Catuffe

כזכור, את המשבר בשנה שעברה השניים צלחו, אבל לפני כמה ימים פרסמה נארה סרטון שלה וברקע שיר שבו נאמר: "אני עם מישהו, אבל חופשייה". כעת נדמה שהפרידה הסופית קרובה אחרי שמונה שנות נישואים.

הסיפור בין נארה לאיקרדי התפוצץ בנובמבר 2013, אז יצאה לאור הבגידה הגדולה כאשר החלוץ נשא לאישה את וונדה נארה, גרושתו של חברו מקסי לופס שחנך אותו וסייע לו כאשר הגיע כשחקן צעיר לסמפדוריה. לופס השבור טען אז כי עולמו חרב עליו, בעוד נארה מיהרה להסביר שמקסי בגד בה עשרות פעמים לפני כן, ואילו היא פצחה ברומן עם איקרדי רק לאחר שהחל הליך הגירושין. הסכסוך רק החמיר כאשר איקרדי קעקע על גופו את שלושת ילדיו של לופס, ועם השנים נרשמו תקריות נוספות בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully