וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת התלהבו מדניאל פרץ: "הופעה מלכותית"

שוער מכבי תל אביב נבחר לאיש המשחק וקיבל ציונים גבוהים בתקשורת הצרפתית: "שוער יוצא מהכלל". גם יובאנוביץ' סחט מחמאות: "עשה עבודה של שני שחקנים". זהבי? "נעצר בקלות, היה שקט מאוד". פאבר משוכנע: "נעבור שלב". טודיבו טוען: לא זלזלנו

תקציר: מכבי תל אביב - ניס 0:1/ספורט1

בעיטה לקורה, החמצה מול שער ריק, הדיפות של השוער היריב ולבסוף הפסד. זה היה מנת חלקה של ניס הערב (חמישי) בבלומפילד, במשחק שבסיומו היא נכנעה 1:0 למכבי תל אביב. הצרפתים שלטו ללא עוררין במשך כחצי שעה, החמיצו הזדמנויות מצוינות ונכנעו לשער בודד של סטיפה פריצה בדקה ה-74, בהקפצה מעל קספר שמייכל שיצא מאוחר.

המאמן האורח, לוסיאן פאבר, אמר בסיום: "שיחקנו לא רע במחצית הראשונה. יצרנו ארבעה-חמישה-שישה מצבים, זה הרבה. אבל פספסנו במעט, בעטנו לקורה, החמצנו. במחצית השנייה בכל הנוגע להחזקת כדור וקבלת החלטות - היינו פחות טובים. במחצית הזו הם עשו עבודה יותר טובה מאיתנו ולנו חסרו קצב והחזקת כדור".

לוסיאן פאבר, מאמן ניס. דני מרון
"במחצית הזו הם עשו עבודה יותר טובה מאיתנו". פאבר/דני מרון

פאבר הוסיף על המשחק בשבוע הבא: "למכבי תל אביב יש שחקנים איכותיים בחלק הקדמי ולכן בגומלין יהיה אסור לנו לתקוף בלי מחשבה. נהיה חייבים להיות חכמים. אנחנו יודעים שאנחנו חייבים ניצחון בהפרש של שני שערים ונעשה את זה".

המאמן התייחס גם לשניים מהמצטרפים הטריים: "שמייכל? היה לו שם רגע קשה בספיגה. ראמזי? אינטליגנציית המשחק שלו נוכחת. עכשיו הוא צריך עוד זמן כדי להכיר את שאר השחקנים וכדי להיות ב-100 אחוז שלו. הוא לא שיחק הרבה זמן, אבל הרגיש טוב מבחינה פיזית ולכן הוא פתח בהרכב".

הבלם ז'אן-קלר טודיבו הוסיף: "לא הופתעתי מהרמה של מכבי תל אביב. אני חושב ששלטנו במשחק, במיוחד במחצית הראשונה, אבל לא ניצלנו את ההזדמנויות ונהיה חייבים לשפר את זה. השער שהם כבשו היה בלתי צפוי, וזה מאכזב מאוד. להבא חייבים ללמוד 'להרוג' את המשחק".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שוער מכבי תל אביב דניאל פרץ. דני מרון
איש המשחק. פרץ/דני מרון

בתקשורת הצרפתית ביקרו קשות את ניס, בעיקר על רקע ההחמצות שלה במחצית הראשונה. יחד עם זאת, הצרפתים התרשמו עמוקות מדניאל פרץ שבלט בין הקורות. ב"'ל'אקיפ" קיבל שוער מכבי תל אביב ציון 8 מתוך 10. "תסכל את חלוצי ניס והציל את שותפיו להגנה שוב ושוב", ציינו שם, והחמיאו גם לג'ורג'ה יובאנוביץ' ש"עשה עבודה של שני שחקנים, ובישל בחכמה את שער הניצחון".

פרץ קיבל ציון 8 גם באתר "מקסיפוט", שהגדיר את ההופעה שלו כ"מלכותית". "שוער מכבי תל אביב היה יוצא מהכלל. הוא עצר את אנדי דלור, הציל את הקבוצה חמש פעמים ברחבה ומנע מניס למצוא את הרשת. זאת הייתה תצוגה מרשימה מאוד, שעזרה למכבי תל אביב לשמור על האמונה לקראת הגומלין". ב"פוטמרקאטו" כתבו ש"פרץ היה אדיר" וב-"RMC" ציינו ש"ניס הייתה דומיננטית מאוד במחצית הראשונה, אבל נעצרה שוב ושוב אצל פרץ הנהדר".

ערן זהבי, לעומת זאת, התקשה להשפיע על המשחק. ב"ל'אקיפ" העניקו לו ציון 4 וכתבו ש"היה מאוד שקט" וב"מקסיפוט" כתבו ש"דאנטה עצר אותו בקלות רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully