וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "לקח לנו יותר מדי זמן להיכנס למשחק". "שכטר הוכה במנהרה"

מאמן הפועל באר שבע לאחר ה-1:1 מול קראיובה: "אי אפשר להגיד שאני מרוצה". ברומניה התייחסו להרחקה של פאפ: "הנשיא עזב מרוב עצבים"

תקציר: קראיובה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

הפועל באר שבע אמנם ירקה לא מעט דם, אבל יכולה להיות מרוצה לאחר שהשיגה הערב (חמישי) 1:1 בחוץ מול קראיובה והעבירה את ההכרעה לטרנר. על אף משחק לא טוב, הצליחה האורחת מישראל לעלות ליתרון בדקה ה-70 משער של רותם חטואל בבעיטה הראשונה של האורחת למסגרת. חמש דקות לאחר מכן, גרם חאתם עבד אלחמיד לפנדל והורחק בצהוב שני, והרומנים הצליחו להשוות. באר שבע לא הייתה רחוקה מלהכריע את המשחק, אך תארח את מפגש הגומלין בעוד שבוע ותקווה לעלות לשלב הבתים.

המאמן אליניב ברדה אמר בסיום: "לקח לנו יותר מדי זמן להיכנס למשחק, ב-30 הדקות הראשונות הייתה שליטה מלאה של קראיובה. במחצית השנייה, נגד 10 שחקנים, זה היה סיפור שונה והצלחנו לשלוט יותר וגם להבקיע. לקראת הסיום ספגנו את ה-1:1 והורחק לנו שחקן, אז זה מאכזב בשבילי, אבל זה הכדורגל. אי אפשר להגיד שאני מרוצה מהתוצאה, אני אף פעם לא מרוצה כשאנחנו לא מצליחים לנצח".

איתי שכטר שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
הותקף? איתי שכטר/לירון מולדובן

ברומניה עסקו בתקרית שהתרחשה בהפסקת למחצית, אז פאול פאפ הורחק בכרטיס אדום ישיר בשל ויכוח סוער עם איתי שכטר עם הירידה לחדרי ההלבשה. ברומניה דווח כי לאחר שנקלע לעימות, פאפ הכה את שחקנה של הפועל באר שבע במנהרת השחקנים וקיבל אדום ישיר מהשופט שהיה עד לאירוע.

על פי "פרוספורט", פאפ עלול להיקנס על ידי הבעלים בכ-10,000 ביורו - הסכום בו נקנס בעבר חברו לקבוצה לאחר שנגח בשחקן יריב. בנוסף נכתב ברומניה כי נשיא המועדון, סורין קרצו, עזב את האצטדיון מרוב עצבים. עם זאת, לא צוין באיזה שלב של המשחק אירעה העזיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully