וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחו המשחקים של באר שבע ומכבי חיפה, מכבי תל אביב תשחק כרגיל

שינוי התקנון שנועד לסייע לאלופה נכנס לתוקף גם בנוגע לנציגות במוקדמות הקונפרנס ליג, ולאור הבקשות של הירוקים והאדומים משחקן במחזור הפתיחה של ליגת העל יידחה. הצהובים ביקשו לשחק כרגיל

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.8/ספורט1

לאחר סאגה שנמשכה מספר ימים, נמצא פתרון שבסיומו הושגה הכרעה בנוגע למועדי המשחקים במחזור הפתיחה של ליגת העל. המשחקים של מכבי חיפה והפועל באר שבע, נגד בני סכנין ומ.ס. אשדוד בהתאמה, נדחו לבקשתן כדי להתמקד במשחקי הגומלין באירופה. לעומת זאת, מכבי תל אביב ביקשה לשחק כרגיל ועל כן היא תפגוש את בני ריינה במחזור הראשון של ליגת העל ביום ראשון כמתוכנן.

כזכור, מנהלת הליגה וההתאחדות לכדורגל אישרו הבוקר (חמישי) כי התקנון ישונה במטרה לסייע לאלופה להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות, על ידי כך שהיא לא תצטרך לקיים שלושה משחקים תוך שישה ימים - כפי שאמורה הייתה לשחק מכבי חיפה השבוע - אבל כעת הוחלט שכחלק משינוי התקנון גם נציגות הקונפרנס ליג יוכלו לבקש דחיית משחק. לאור העובדה שמבין השתיים רק באר שבע ביקשה דחייה, רק המשחק שלה ממחזור הפתיחה ישוחק במועד שייקבע מחדש.

שחקני הפועל באר שבע, אור דדיה, תומר יוספי, תומר חמד. הפועל באר שבע, אתר רשמי
משחקה במחזור הפתיחה יידחה./אתר רשמי, הפועל באר שבע

הפועל באר שבע כבר פנתה למנהלת הליגה לפני מספר ימים בבקשה לדחות את משחקה הביתי מול אשדוד, שאמור להקיים בראשון ב-20:00, אך נדחתה. במועדון היו מאוכזבים מאוד מההחלטה ולא הבינו מדוע ראשי הענף לא מגלים הבנה של משמעות המשחקים באירופה עבורם, ועל כן פנו שוב למנהלת בבקשה לדחות את המשחק כדי להימנע מעומס בין המפגשים עם קראיובה הרומנית.

במקביל, גם במכבי תל אביב, חרף ההצהרות של מאמנה ולאדן איביץ' במסיבת העיתונאים אתמול, בדקו אפשרות לדחות את המשחק מול בני ריינה שנקבע לראשון ב-20:15, זאת לאחר שגם הצהובים נענו בשלילה ונאמר להם כי אין סיכוי להזיז למועד אחר. במועדון הדגישו את חשיבות המשחקים נגד ניס והזכירו שהעפלה לשלב הבתים בקונפרנס ליג שווה נקודות דירוג לכל הקבוצות הישראליות. עם זאת, בניגוד לבאר שבע, הצהובים לבסוף לא הגישו בקשת דחייה.

לכן, ולקראת התכנסות הנהלת ההתאחדות שנערכה בשעה 17:00 כדי לדון בשינוי התקנון, הוחלט להקל גם על נציגות הקונפרנס ליג בכך שהתקנון יאפשר לכל אחת מהן לדחות משחק ליגה אחד.

בעקבות דחיית משחקה של באר שבע , מהטוטו נמסר כי את ההתמודדות הזו יחליף ב-"Winner 16" המשחק מהליגה האיטלקית בין אמפולי לפיורנטינה שייערך ביום ראשון. משתתף אשר שלח טופס בטרם השינוי, יראה את הניחוש שסימן למשחק ב"ש - אשדוד תקף גם למשחק בין אמפולי לפיורנטינה. אולם המשתתף רשאי לבטל את הקבלה בתחנת הטוטו שבה שלח את הטופס, ולקבל את דמי השתתפות שלו בטרם המחזור ייסגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully