וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק בין בני סכנין למכבי חיפה צפוי להידחות לסוף החודש

18.8.2022 / 11:55

יומיים לתחילת עונת 2022/23 בליגת העל, נראה שהמפגש בדוחא לא יתקיים לבקשת האלופה שרוצה להיערך בצורה אופטימלית לגומלין נגד הכוכב האדום. הנהלת ההתאחדות תתכנס הערב ואחריה ועדת הליגה והגביע לשיבוץ המשחק מחדש, מסתמן: ייערך בין המחזור השני לשלישי

תקציר: בני סכנין - בני ריינה 1:2 (גביע הטוטו)/ספורט1

הלחץ הכבד של אנשי ואוהדי מכבי חיפה עשה את שלו. מנהלת הליגה וההתאחדות לכדורגל אישרו היום (חמישי) כי ישנה נכונות לדחות את המפגש בין בני סכנין למכבי חיפה במסגרת מחזור הפתיחה בליגת העל, וזאת כדי לאפשר למכבי חיפה להיערך בצורה אופטימלית לגומלין נגד הכוכב האדום בלגרד ביום שלישי בסרביה.

המשחק באצטדיון דוחא אמור היה להיערך ביום שבת בערב, אלא שיומיים וחצי לפני המועד המתוכנן ולאחר שבני סכנין הבהירה הבוקר כי היא מוכנה להעתיק את המפגש לסוף החודש, ניתן האור הירוק. בשעה 17:00 תתכנס הנהלת ההתאחדות לכדורגל כדי לדון באישור שינוי המשחק בין השתיים - ויתרה מכך, ההנהלה גם תתבקש לאשר שינוי תקנוני שיוביל לדחיית משחקי הליגה של הקבוצות המשתתפות במפעלי אופ"א. לטובת המהלך הושגה הסכמת הטוטו וגופי השידור ויש לציין שהשינוי התקנוני נוגע למקרים של שלושה משחקים בשישה ימים - משמע למוקדמות ליגת האלופות.

מכבי חיפה, תמונה קבוצתית. מאור אלקסלסי
צפוי פתרון שיאפשר להם לנוח בסוף השבוע. שחקני מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

כזכור, כבר בשבוע שעבר הודיעה בני סכנין בהודעה רשמית כי היא נענית לבקשת מכבי חיפה לדחות את המפגש ביניהן ובאותה הודעה גם עדכנה כי התאריך 19.10.2022 מקובל על שתי הקבוצות בתור התאריך החדש למפגש, אלא שלא מדובר בתאריך אפשרי מבחינת המנהלת בשל השתתפות מכבי חיפה בשלב בתים אירופי. הבוקר נרשמה פריצת דרך כאשר יו"ר בני סכנין, מוחמד אבו יונס, שוחח עם יו"ר ההתאחדות אורן חסון והבהיר כי בני סכנין מוכנה לדחות את המפגש והסכימה להעתיקו לסוף החודש, כך שהמשחק צפוי להיערך בין המחזורים השני והשלישי בכפוף לאישורי ההתאחדות ו-ועדת הליגה והגביע.

כידוע, בימים האחרונים מכבי חיפה התלוננה לא מעט על כך שהיא הקבוצה היחידה מבין כל הקבוצות בפלייאוף ליגת האלופות שעליה לשחק באירופה בימים רביעי ושלישי ובין לבין גם להתייצב למשחק ליגה. לכוכב האדום, לצורך העניין, הסכימה ההתאחדות המקומית לדחות את משחק הליגה שאמור היה להיערך בסוף השבוע במטרה לאפשר לאלופת סרביה הכנה ראויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully