וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פיירו הרג את הכוכב, אבל עכשיו תור מכבי חיפה להגיע לגיהנום"

בסרביה החמיאו לאלופת ישראל על ההופעה והמהפך ב-2:3, החלוץ מהאיטי תפס את הכותרות: "הוא מדהים". וגם: הניסיון לחמם את האווירה לקראת הגומלין

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.8/ספורט1

"מכבי חיפה אמנם חוגגת ניצחון 2:3 על הכוכב האדום בלגרד אחרי המפגש הראשון בין השתיים והשיגה לעצמה יתרון לגומלין, אבל בשבוע הבא היא תגיע לגיהנום - לאצטדיון המראקנה". כך נכתב הבוקר ב"קוריר" הסרבי, בבוקר שאחרי המהפך של אלופת ישראל על מקבילתה הסרבית.

למרות האמור לעיל, מכבי חיפה זוכה לכבוד רב מהתקשורת בסרביה וכך נכתב ב"sportklub": "צריך לעשות את כל הכבוד למכבי חיפה, כי זה היה משחק הפכפך שידע המון עליות ומורדות ובסופו של דבר במחצית השנייה הייתה זו מכבי חיפה שנראה הרבה יותר טוב וניצחה. לכוכב האדום הייתה מחצית שנייה מייאשת ופרנזי פיירו עשה להגנה המון צרות, במיוחד לסטרחיניה ארקוביץ'".

חזיזה אמנם היה אחראי על שלושת השערים של מכבי חיפה, אבל פיירו היה מי שגנב את הכותרות בסרביה וגם ב"טלגרף" המקומי נכתב על החלוץ מהאיטי: "החבורה של דיאן סטנקוביץ' לא הצליחה לשמור על היתרון לזמן רב, כי חזיזה ופיירו היממו אותם פעמיים. פיירו הרג את הכוכב האדום שוב ושוב, הוא חלוץ מדהים".

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם פרנזי פיירו. מאור אלקסלסי
"הרג את הכוכב האדום". פיירו/מאור אלקסלסי

גם ב"tvarenasport" שיבחו את כוכבי מכבי חיפה: "לצ'ארון שרי ולפיירו בהחלט הגיעו מחיאות הכפיים מהיציעים, הם היו דומיננטיים במשחק שבו לכוכב האדום היו 20 דקות טובות במחצית הראשונה".

בכותרת האתר "alo" עסקו הבוקר בכך ששחקני מכבי חיפה טענו בראיונות אחרי המשחק שהם הוכיחו שהם טובים ואיכותיים יותר מהכוכב האדום, אולי גם בניסיון לחמם מעט את האווירה לקראת הגומלין. ב"Imfomer" נכתב ש"מכבי חיפה ב-10 דקות מטורפות הפכה את הערב של הכוכב האדום לאסון".

אלכסנדר פשיץ', אקס מכבי תל אביב שגם אתמול הבקיע נגד מכבי חיפה, סיכם לאחר שריקת הסיום בכרמל: "למדנו המון מהמשחק הזה. ידענו שמכבי חיפה קבוצה התקפית ואנחנו ניסינו לשנות דברים בשיטה שלנו. בבלגרד יהיה לנו את יתרון הביתיות - האווירה בחייפה הייתה נפלאה, אבל במרקאנה יש לנו את השחקן ה-12 שלנו וגם שם אנחנו נבקיע אם ניכנס טוב למשחק. כבר מחר נתחיל להתכונן למשחק הגומלין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully