וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר יגיע למשחק של מכבי תל אביב, שמחכה להחלטת אלי דסה

עודכן לאחרונה: 18.8.2022 / 13:14

הבעלים ייווכח בבלומפילד במפגש עם ניס (הערב ב-20:00, ספורט2). המגן סיכם עקרונית ואמור לחתום לארבע שנים, טרם הוגשה הצעה ליונתן כהן. איביץ' ימשיך עם שלושה בלמים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.8/ספורט1

מכבי תל אביב סיימה את הכנותיה למשחק הביתי נגד ניס שייערך הערב (חמישי, 20:00 בספורט2) במסגרת פלייאוף העלייה לקונפרנס ליג. הצהובים מודעים לפערי הכוחות בין שתי הקבוצות על הנייר, אך אין אחד בקרית שלום שלא מאמין כי המשימה אפשרית. במכבי תל אביב שאבו הרבה מאוד עידוד וביטחון מצמד המשחקים מול אריס סלוניקי, וישנה אופטימיות שיחד עם 26-27 אלף הצופים שיהיו הערב באצטדיון בלומפילד, אפשר יהיה להשיג מקדמה לקראת הגומלין בצרפת בשבוע הבא.

בפן המקצועי, יחסר המאמן ולאדן איביץ' את הקשר המורחק דן גלזר, כאשר אייל גולסה ויוריס ואן אובריים צפויים לשחק יחד בקישור האחורי. איביץ' צפוי להמשיך במערך של חמישה שחקני הגנה, כשאופיר דוידזאדה שהחלים מפציעה עשוי לפתוח במקומו של מתן חוזז באגף השמאלי. ג'ורג'ה יובאנוביץ' ימשיך בחוד.

אופיר דוידזאדה, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
צפוי לחזור להרכב. דוידזאדה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

לצד ההכנות עוסקים במועדון מאחורי הקלעים גם בעניין הרכש, לאחר שהמאמן התבטא אתמול בנושא ואמר שהתכנון הוא לצרף עוד שניים-שלושה שחקנים. לצד החיפושים אחר בלם זר, ראשי המועדון ממתינים להחלטה הסופית של המגן אלי דסה, שקיבל הצעה לארבע עונות. למעשה, נכון לעכשיו אין משא ומתן בין מכבי תל אביב לדסה, שכן הפרטים הכספיים סגורים עקרונית ולא נראה שהצהובים ישדרגו את ההצעה שמתקרבת ל-700 אלף יורו בעונה. אופציית החזרתו של יונתן כהן מפיזה שוב עלתה על הפרק, אם כי עד כה לא הוגשה לאיטלקים שום הצעה רשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully