וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאן סטנקוביץ': "מכבי חיפה קבוצה רצינית, הקצב היה ברמה של ליגת האלופות"

עודכן לאחרונה: 18.8.2022 / 0:29

מאמן הכוכב האדום בלגרד החמיא ליריבה ויודע שהכל פתוח בגומלין: "אף פעם לא קל לעלות לליגת האלופות, נצטרך לשים לב לפרטים הקטנים". פשיץ': "במחצית השנייה לא היינו מספיק מוכנים". מילונוביץ': "נעבור בגומלין"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.8/ספורט1

מכבי חיפה עשתה הערב (רביעי) צעד גדול אל עבר שלב הבתים של ליגת האלופות, כשגברה על הכוכב האדום בלגרד 2:3 במשחק הראשון מבין שניים. הגומלין ייערך ביום שלישי הבא בסרביה, כש-50 אלף אוהדים משולהבים של הכוכב לא יסתפקו בפחות ממהפך.

"היה משחק קשה ומעייף", סיכם מאמן הכוכב דיאן סטנקוביץ'. "דיברנו על זה לפני המשחק, אמרנו שאין פייבוריטית, שהמשחק יכול ללכת לכאן ולכאן. לצערי לא השגנו תוצאה טובה יותר, כי יכולנו לעשות זאת. חזרנו אחרי 15 דקתו של לחץ שלהם, כבשנו פעמיים, ולצערי התחלנו את המחצית השנייה חלש יותר, אבל אני לא יכול להתלונן".

המאמן הוסיף ואמר: "לא שיחקנו בבית, מול 50 אלף אוהדים שלנו, וכעת נצטרך לשחק עם יותר תשומת לב לפרטים הקטנים. זה לא כאילו נתפסנו כשאנחנו ישנים, בהתקפות מתפרצות, אבל זה קורה. זו יריבה רצינית. הקצב היה ממש טוב, ברמה של ליגת האלופות, ואי אפשר לטעות ברמות האלה. הכל פתוח. זה לא קל לעלות לליגת האלופות, זה אף פעם לא קל, אבל כבר הוכחנו את עצמנו לאורך ההיסטוריה. אנחנו רגילים כשמפקפקים בנו, אפילו כשזה קשה".

בדקה ה-60 החליף סטנקוביץ' את הכוכב שלו עוסמאן בוקארי, שסבל מפציעה. בסיום, הסביר המאמן: "רצינו לרענן את הקבוצה, הוא ביקש חילוף שתיים או שלוש דקות לפני".

דיאן סטנקוביץ' מאמן הכוכב האדום בלגרד. מאור אלקסלסי
ידע שיהיה קשה. סטנקוביץ'/מאור אלקסלסי

אקס מכבי תל אביב אלכסנדר פשיץ', ששוב כבש מול הירוקים, הוסיף: "חיפה לחצה אותנו גבוה, לאחר מכן הצלחנו להפוך ל-1:2 ושיחקנו טוב. במחצית השנייה לא היינו מוכנים, קצת נרגענו יותר מדי, וחיפה כבשה פעמיים. מאותו רגע כבר היה קשה לנו להפוך".

נמניה מילונוביץ' הוסיף: "יש לנו חרטות וטעם רע, כי הובלנו במחצית, אבל זו רק המחצית הראשונה. ברור לכולנו מה הולך להיות בבלגרד, ואני מצפה שנעבור שלב. פיירו חלוץ טוב, ננסה לנתח את הטעויות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully