וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפורצים: מי יהיה ה"סליפר" של העונה בליגת העל?

זהבי? שרי? חמד? אלה המובנים מאליהם, אבל מי השחקנים שעוברים מתחת לרדאר ויכולים לעשות עבורכם את ההבדל בליגת החלומות העונה? קבלו רשימה חלקית

ליגת החלומות. עופר חג'איוב, מערכת וואלה
המרוץ למכונית מתחיל כאן - והוא לא בהכרח יסתיים במקום הראשון בזכות הכוכבים הגדולים/מערכת וואלה, עופר חג'איוב

העונה בליגת העל יוצאת לדרך ואיתה גם ליגת החלומות. רוב המשתתפים שירכיבו את קבוצותיהם יבחרו שחקנים מובילים כמו ערן זהבי, עומר אצילי, צ'ארון שרי ותומר חמד, אלא שכל מי שנטל חלק במשחק הזה אי פעם יודע שלא האסים יהיו השחקנים שמובילים אל הפרסים הנכספים (שבראשם רכב), אלא ה"סליפרים" - כשרונות שמחכים לפריצה או שחקנים ותיקים שגילו את עצמם מחדש, סטייל שון גולדברג בשנה שעברה במכבי חיפה. אז על מי כדאי לנו לשים עין?

הישאם לאיוס (הפועל תל אביב)

הישאם לאיוס, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
הישאם לאיוס/אתר רשמי, הפועל תל אביב

הקשר ההתקפי בן ה-21 גדל בבני סכנין וחתם בהפועל תל אביב לשלוש שנים לאחר נדודים באוקראינה ובכפר קאסם, אותה כמעט הוביל לליגת העל בעונה שעברה. עם ההתעוררות של קייס גאנם בחוד האדום, אל תופתעו אם תראו גם את השם של לאיוס מככב ברשימת המבשלים והכובשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

עידן נחמיאס (מכבי תל אביב)

שחקן בני סכנין ארי מורה מול שחקן מכבי תל אביב עידן נחמיאס. דני מרון
עידן נחמיאס/דני מרון

הבלם המושמץ של מכבי תל אביב ראה את הגב של הרבה מאוד חלוצים בעונה שעברה, ובסך הכול נוצרה סביבו תדמית מקצועית שלילית, אלא שאצל ולדימיר איביץ' הסיפור צפוי להיות שונה. איביץ' יודע להוציא משחקני ההגנה שלו את המקסימום, וכשחושבים על ההגנה הצהובה בשתי העונות בהן אימן, נחמיאס הוא מועמד רציני לשדרג את התפקוד ואת התדמית.

מתן לוי (מכבי נתניה)

מתן לוי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מתן לוי/ברני ארדוב

מכבי נתניה היא אחת מיצרניות הכשרונות המובילות בליגת העל, ודי אם נזכיר שחקנים כמו עומרי גאנדלמן, גבי קניקובסקי ואביב אברהם שפרצו בשנים האחרונות. לוי בן ה-20 חוזר מעונת השאלה בהפועל עכו ויילחם על דקות משחק מול הבלמים המובילים של הקבוצה פלאמן גלאבוב ורז שלמה, אבל אל תסירו ממנו את העיניים, כי אנחנו יודעים שבני לם בטוח לא.

אופיר בנבנישתי (עירוני קרית שמונה)

אופיר בנבנישתי, הפועל אום אל פאחם. לילך וייס רוזנברג
אופיר בנבנישתי/לילך וייס רוזנברג

עוד שחקן הגנתי (בלם-קשר) שכדאי מאוד לבחון. בנבנישתי גדל בהפועל רמת גן, עבר לאום אל פאחם ונחת בקרית שמונה בקיץ לאחר שהרשים את הצוות המקצועי. תחת מנחם קורצקי לקרית שמונה צפויה להיות הגנה סולידית השנה, ובנבנישתי עשוי לזכות בנתח משמעותי של דקות משחק בה.

שלו הרוש (מ.ס. אשדוד)

שלו הרוש שחקן מ.ס. אשדוד. אודי ציטיאט
שלו הרוש/אודי ציטיאט

במהלך העונה שעברה כתבנו כאן כי במ.ס. אשדוד מייעדים לשלו הרוש את המקום של רועי גורדנה. הקשר היה אחד הברגים המרכזיים באליפות המדהימה של קבוצת הנוער של המועדון, והשנה צפוי לדקות משחק לא מעטות אצל רן בן שמעון. האקדמיה האשדודית ידועה באספקת כשרונות לליגה, והרוש צפוי לתת דיבידנדים כבר העונה.

נבחרת הנוער

שחקני נבחרת הנוער של אנגליה. רויטרס
נבחרת הנוער ביורו האחרון/רויטרס

אל ים קנצפולסקי, סתיו למקין, איליי מדמון, כמובן אוסקר גלוך ועוד. רוב השחקנים שהדהימו והגיעו לגמר היורו בסלובקיה בקיץ הנוכחי עדיין לא הטביעו חותם ואפילו לא השאירו דריסת רגל בליגת One Zero. על מי מהם כדאי לכם ללכת? הלוואי שהיינו יודעים, ובעצם - אולי כל הכיף טמון בחוסר הידיעה.

רשימת הפרסים המלאה
10 שחקני ליגת העל הפופולארים ביותר
מדריך לזכייה בפרס הגדול בליגת החלומות

היכנסו עכשיו לליגת החלומות הרשמית, הרכיבו את נבחרת החלומות שלכם, שחקו עם כל החברים ואולי תזכו במגוון פרסים, ביניהם: טיסות לחו"ל, רכב חדש, XBOX ועוד! אל תחכו לדקה ה-90, תתחילו לשחק!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully