וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפתחות לניצחון: כך תזכו ברכב בליגת החלומות

13.8.2022 / 10:21

חילוף LIVE, אימון שחקנים, מחירים משתנים ועוד פיצ'רים רבים. כל אלה יקנו לכם את היתרון בדרך לזכייה בפרס הגדול של ליגת החלומות הרשמית של ליגת העל בוואלה! ספורט וספורט1

ליגת החלומות. עופר חג'איוב, מערכת וואלה!
הדרך אל האוטו מתחילה כאן/מערכת וואלה!, עופר חג'איוב

המחזור כבר נפתח, הנבחרת שלכם סגורה, נתתם לדולב חזיזה וגבי קניקובסקי את ההובלה במרכז המגרש שלכם ואופס, ברק בכר ו-ולאדן איביץ' החליטו על שינוי ברגע האחרון וספסלו לכם את השחקנים. מבאס, הלך הפרס, הלכה ההובלה, הלכו הנקודות. או שלא?

בואו להכיר את הפיצ'רים המרכזיים בליגת החלומות הרשמית שישאירו אתכם תמיד, אבל תמיד בתמונה.

תזכורת קלה לפני כן - תקציב ההעברות ההתחלתי שלכם הוא 120 מיליון, איתו תוכלו להרכיב את הנבחרת החלומות שלכם מ-11 שחקני הרכב פותח, 3 עד 5 שחקני ספסל (שחקני ספסל יזכו אתכם ב-50% מהניקוד הרגיל - לטוב ולרע) וקפטן אחד המזכה בניקוד כפול. עליכם לבחור עד 3 שחקנים מכל קבוצה בליגת One Zero.

הצטרפו עכשיו לליגת החלומות - רכב חדש, חבילות טיסה ומשחק לחו"ל ועוד פרסים מטורפים מחכים לכם כאן

חילופים ושינויים בסגל

בשונה ממשחקי פנטזי אחרים, בליגת החלומות הרשמית, הסגל כולו יכול להשתנות בכל מחזור - אין הגבלת חילופים. כן, כמו ששמעתם - כל הסגל, כל מחזור. כבר לא תיפגעו במצב בו שחקן נפצע לתקופה או קיבל השעייה ארוכה. תרגישו חופשי להתנסות ולהחליף.

מחיר השחקנים משתנה

בדומה לשוק המניות, קניתם שחקן ב-8 מיליון והוא נתן כמה הופעות טובות? הרווחתם כסף. איך בדיוק? שחקן שנתן הופעה טובה במיוחד, מחירו יעלה וכך לאחר מספר הופעות יכול לזנק גם ל-9 מיליון, מה שיקנה לנבחרת שלכם תקציב גדול יותר למחזורים הבאים. אך יש קאץ' - מספר הופעות רעות במיוחד, ומחיר השחקן גם יכול לרדת - תהיו עם האצבע על הדופק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
הוא שינה הרכב? תוכלו גם אתם לשנות הרכב/דני מרון

חילוף LIVE וחילוף קפטן

נחזור לפתיחת המדריך. בכר החליט שעה לפני המשחק שהוא מעדיף לשמור את חזיזה למשחק אירופי, ולצערכם, חזיזה אצלכם בהרכב. אל דאגה, היכנסו לנבחרת שלכם, לחצו על חזיזה ותוכלו לעשות עליו חילוף LIVE גם לאחר סגירת חלון החילופים ולהציל את הנבחרת שלכם מלקבל עליו 0 נקודות. בדומה לכך, תוכלו גם לבצע חילוף קפטן LIVE במידה וברגע האחרון החלטתם לתת את הסרט לשחקן אחר.

אימונים

מכירים את זה שיש לכם כמעט אותם שחקני סגל כמו החבר שלכם? מבאס שכולם מקבלים פחות או יותר את אותו הניקוד. אז לא כאן. במשחק הפנטזי הרשמי תוכלו לבחור מספר שחקנים (משחקן 1 עד כל הסגל) שיקבלו "בונוס אימונים", כך שכל פעולה שלהם תניב יותר נקודות וכך לשמור על היתרון שלכם על פני נבחרות אחרות. נציין שגם כאן כדאי לבחור חכם.

כעת, הגיע הזמן לקחת את כל המידע, להוסיף עליו את היכולת והכישרון שלכם ולבנות את נבחרת החלומות המנצחת שלכם. להצטרפות לחצו כאן ובואו להוביל את נבחרת החלומות שלכם. כל כוכבי הליגה כבר מחכים לכם שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully