וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "התעצבנתי לקראת הסיום, צריך לדעת לשחק גם ב-0:3"

מאמן הפועל תל אביב מרוצה לאחר ה-1:3 על נס ציונה בגביע הטוטו, אך יודע: "הליגה זה סיפור אחר לגמרי". על חיזוק: "יהיה בלם"

תקציר: סקציה נס ציונה - הפועל תל אביב 3:1/ספורט1

שביעות רצון בהפועל תל אביב לאחר ה-1:3 הערב (שלישי) על סקציה נס ציונה במחזור הסיום של שלב הבתים של גביע הטוטו במשחק חוץ שנערך באצטדיון בפתח תקוה. קייס גאנם, שהבקיע בניצחון 1:2 על בית"ר ירושלים בשבת, שוב כיכב עם צמד שערים (21 ו-, כשבין לבין הבלם סתיו למקין (23) הכפיל את יתרון האדומים. פרדי פלומיין, אקס האורחת, רק צימק ל-3:1 בכדור חופשי יפהפה במחצית השנייה.

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה: "הייתה לנו מחצית ראשונה טובה עד החילופים, כשכולם היו מתכוננים. ביום שבת מתחילה הליגה וזה סיפור אחרי לגמרי. הם עייפו אותנו לקראת הסיום, וזה מה שעצבן אותי. צריך לדעת לשמור על היכולת גם כשמובילים 0:3". על קייס גאנם: "סופרים גולים בליגה, לא בגביע הטוטו (בצחוק) - אבל הביטחון הזה חשוב מאוד לחלוץ. אני שמח בשבילו. העיקר שאף אחד לא פצוע וסיימנו את המשחק בשלום".

שחקן הפועל תל אביב קייס גאנם עם אלן אוז'בולט. קובי אליהו
"הביטחון הזה חשוב מאוד לחלוץ". גאנם/קובי אליהו

על משחק פתיחת הליגה: "זה סיפור אחר, זה לא גביע הטוטו. אנחנו יודעים בדיוק לקראת מה אנחנו הולכים. משחקי גביע הטוטו זו הכנה טובה, אבל בשבת זה המבחן האמיתי". על חיזוק: "שאלתם אותי ואומר שוב - יהיה בלם בהפועל תל אביב".

אדי גוטליב: "היה לנו חשוב לנצח, ביום שבת יש משחק ליגה וזה הכי חשוב. עשינו הכנה טובה ונבוא מוכנים. מרגישים טוב אבל לפעמים בגביע הטוטו מנצחים ואז בליגה זה נראה אחרת". על התקרית שהובילה להשעייתו: "זה קורה במשפחות הכי גדולות. דיברנו וסגרנו הכל, פתחנו דף חדש". על כך שהקבוצה מחפשת בלם זר: "זה לא משפיע עליי, אנחנו גם מחכים לזה, יש עונה ארוכה וצריכים סגל טוב, אני גם חושב שחסר בלם זר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ניר ברקוביץ', מאמן סקציה נס ציונה. קובי אליהו
"אופטימי מהמחצית השנייה". ברקוביץ'/קובי אליהו

מאמן סקציה נס ציונה ניר ברקוביץ': "פתחנו לא טוב, המחצית הראשונה הייתה גרועה מאוד אבל אני אופטימי מהמחצית השנייה שנראתה יותר טוב. צריכים להתחזק, אני מאמין בקבוצה, נגמר גביע הטוטו ועכשיו הדבר האמיתי, נבוא מוכנים".

בנוגע לחיזוק הקבוצה: "אנחנו מחפשים חלוץ, לא נביא מישהו סתם. לא יהיה לנו פשוט וזה היה ברור מההתחלה. אנחנו מאמינים, אם לא נאמין לא נעבוד בעבודה הזאת". ברקוביץ' אישר כי סטפן אקה, שנבחן במהלך הקיץ בקבוצה חתם עד סוף העונה.

בלם הכתומים טל כחילה: "זו הייתה החלטה קשה לרדת לליגה הלאומית, אחרי שנה חזרתי לליגת העל וזו הייתה המטרה. שמח לשחק מול הרבה קהל ולחזור לבמה המרכזית. אנחנו קבוצה חדשה יחסית, עשינו מחנה אימונים טוב. חייבים להתחזק, מי שיהיה טוב ישחק, נס ציונה חד משמעית מסוגלת להישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully