וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקציה נס ציונה החתימה את אבובקאר קייטה ובוחנת את סטפן אקה

19.7.2022 / 12:45

הקשר מחוף השנהב מגיע ממולנבק הבלגית ויהיה המצטרף ה-12 לקבוצה של ניר ברקוביץ'. אקס קרית שמונה מנסה להרשים באימונים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.7/ספורט1

המצטרף ה-12: סקציה נס ציונה הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של הקשר האחורי אבובקאר קייטה, שינחת בישראל ביום שישי ויחבור לקבוצה שכבר החלה באימונים בכפוף לבדיקות רפואיות.

קייטה בן ה-24 שיחק בעונה שעברה במדי מולנבק מליגת המשנה בבלגיה ומקווה להתניע את הקריירה מחדש בישראל. בעבר הוא נחשב לשחקן מבטיח ובשנת 2016, מיד עם יום הולדתו ה-18, נרכש על ידי פ.צ קופנהגן, במדיה אף ערך שתי הופעות במוקדמות ליגת האלופות. הוא השתייך לקבוצה הדנית עד 2019, אבל את מרבית הזמן העביר בהשאלות לקבוצות קטנות יותר.

ב-2019 חתם בלוגן הבלגית, אבל גם שם הספיק לערוך חמש הופעות בלבד לפני שהועבר בהשאלה ללובן. אחרי עוד עצירה קצרה בשרלרואה, הוא הושאל למולנבק מליגת המשנה במדיה הספיק לערוך 17 הופעות. ברזומה של קייטה יש גם הופעה אחת במדי הנבחרת הצעירה של חוף השנהב.

שחקן סקציה נס ציונה אבובקאר קייטה. באדיבות סקציה נס ציונה, אתר רשמי
רזומה לא רע. קייטה/אתר רשמי, באדיבות סקציה נס ציונה

כאמור, קייטה יהיה המצטרף ה-12 לקבוצה. מוקדם יותר הקיץ הגיעו מוחמד אוסמן, נס זמיר, אור רויזמן, אנז' פרדי פלומן, לנסינט סידיבה, אלמוג בוזגלו, אורי מגבו, מיקי סירושטיין, אילון ירושלמי, ארי מורה וג'ונסטון אומורווה.

מי שנבחן בימים אלו בקבוצה במסגרת מחנה האימונים בסרביה הוא הבלם סטפן אקה, ששיחק בעונה שעברה בעירוני קרית שמונה. אקה שסבל מפציעה קשה בקרסולו בעונה שעברה ואף עבר ניתוח מורכב לאחר שנפצע, מנסה להרשים כעת את הצוות המקצועי של נס ציונה. מחר תערוך הקבוצה משחק אימון נגד קולובארה מהליגה השנייה בסרביה והבלם צפוי לקבל דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully