וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלם שנונייס תקף קיבל מאות איומים ברשת, פאלאס תתלונן במשטרה?

יואכים אנדרסן חשף את ההודעות שקיבל בעקבות התקרית עם חלוץ ליברפול: "שהמטוס שלך יתרסק, שאתה ומשפחתך תמותו בייסורים"

תקציר: ליברפול - קריסטל פאלאס 1:1/ספורט1

שני מחזורים בלבד חלפו מאז פתיחת העונה, וליברפול רחוקה כבר ארבע דקות מהמוליכות מנצ'סטר סיטי וארסנל. האדומים סיימו אמש (שני) ב-1:1 מאכזב מול קריסטל פאלאס במשחק הראשון העונה באנפילד, אך הסיפור הגדול של ההתמודדות היה קשור לרכש הנוצץ של האדומים - דרווין נונייס. השחקן היקר בתולדות המועדון איבד את העשתונות, נגח בבלם פאלאס יואכים אנדרסן והורחק באדום ישיר. בעקבות זאת, החלוץ ייעדר משלושת המשחקים הקרובים, כולל המפגש הפיקנטי מול מנצ'סטר יונייטד בשבוע הבא.

יממה לאחר התקרית, הבלם הדני של פאלאס חשף כי מאז המשחק קיבל בין 300 ל-400 הודעות קשות, כאשר חלקן אף כללו איומים על חייו ועל חיי משפחתו. "אני מבין שאתם אוהדים קבוצה מסוימת, אבל תנו מעט כבוד ותפסיקו את הבריונות ברשתות", קרא אנדרסן.

דרווין נונייס, חלוץ ליברפול. רויטרס
איבד את העשתונות. נונייס/רויטרס

אוהד אחד איחל לאנדרסן ש"המטוס שלו יתרסק בחזרה ללונדון", אוהד נוסף איחל לו ולמשפחתו מוות בייסורים ואחד אחר אמר שבעצמו ירצח את משפחתו. הקבוצה הלונדונית מתכוונת להתייחס בכובד ראש לסוגייה, ובאנגליה אף טוענים כי פאלאס שוקלת ברצינות להתלונן במשטרה על כך.

אנדרסן נשאל על השתלשלות האירועים בינו לבין נונייס, שהתחילה הרבה לפני התקרית בה הורחק שחקנה של ליברפול: "בכל המשחק הייתי מאוד קרוב אליו, הרגזתי אותו ועשיתי נגדו עבודה טובה, אני חושב שבגלל זה הוא היה עצבני. הוא נגח בי פעם אחת ואמרתי לו שהוא לא צריך לעשות את זה. כעסתי עליו, ואז הוא עשה זאת שוב. בעיניי זה היה טפשי מאוד וברור שהצריך כרטיס אדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully