וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נונייס ספג קריאות בוז מהקהל: "זה היה רגע של טירוף"

יורגן קלופ ניסה לגונן על החלוץ שהורחק בעקבות נגיחה לפרצופו של אנדרסן, אבל באנגליה קטלו. נוויל: "מעשה טיפשי". קראגר: "הוא יהיה הרוס מזה, הוא אכזב את הקבוצה והאוהדים". וגם: השיא השלילי בן ה-125 שנה של ליברפול

תקציר: ליברפול - קריסטל פאלאס 1:1/ספורט1

זו הייתה אמורה להיות פתיחת עונה די נוחה לליברפול. מחזור פתיחה בפרמיירליג מול העולה החדשה פולהאם, כשבוע לאחר מכן משחק ביתי ראשון מול קריסטל פאלאס שאותה ניצחה בכל עשרת המשחקים האחרונים ביניהן בפרמיירליג וכל זאת אחרי 1:3 על מנצ'סטר סיטי במגן הקהילה.

אלא שבכדורגל כמו שכולם יודעים, מה שקיים על הנייר לא בהכרח קורה. ליברפול פישלה ב-2:2 מול פולהאם ואמש (שני) גם רצף הניצחונות שלה מול קריסטל פאלאס נעצר עם 1:1 ביתי ומאכזזב עוד יותר והפער ממנצ'סטר סיטי כבר עומד על ארבע נקודות.

אם לא די בכך, דרווין נונייס, בהופעת הבכורה באנפילד ובהרכב, רשם מספר החמצות מתוך הרחבה ומעל הכל הורחק בכרטיס אדום מיותר לחלוטין בעקבות נגיחה בבלם היריבה יואכים אנדרסן וכעת ייעדר גם מהמשחק הקרוב מול היריבה המושבעת מנצ'סטר יונייטד.

דרווין נונייס, חלוץ ליברפול. רויטרס
החמיץ והורחק בבכורה בהרכב ובאנפילד. נונייס/רויטרס

המאמן יורגן קלופ דווקא ניסה לעודד את האוהדים והשחקנים כשאמר בסיום: "זו הייתה הופעה טובה שלנו. אם מתחשבים בכל מה שעבר עלינו השבוע, עדיין עלינו בהרכב טוב וגם הגבנו בצורה נפלאה לפיגור שנקלענו אליו. האוהדים היו שם בשבילנו והשחקנים שמו את כל הלב על הדשא, אז אין סיבה להתאכזב למרות התוצאה. אלו דברים שאני לא לוקח כמובן מאליו - הכל הלך נגדנו השבוע...זה כמו כמו שיש מכשפה אצלנו במתחם".

כשנשאל על הכרטיס האדום שספג נונייס, קלופ שקל את מילותיו: "הייתי שמח לומר לו עוד לפני ההרחקה שזה דבר שעלול לקרות. עכשיו נצטרך להסתדר בלעדיו שלושה משחקים ויש לנו את הזמן לדבר עליו על מקרים כאלה. הוא יודע שהוא אכזב את חבריו לקבוצה והוא לא עשה דבר שרצינו לראות ממנו, גם ידענו שהשחקנים היריבים יקשו עליו, אבל לא כך רצינו שהוא יגיב למה שבלמים יעשו לו. לא נעניש אותו, אלא ננצל את התקופה שהוא מורחק כדי לעבוד איתו".

"אנחנו צריכים להתלכד סביב דרווין נונייס", הוסיף ג'יימס מילנר בניסיון להגן על החלוץ האורוגוואי, "הוא יהיה מאוד מאוכזב ממה שהוא עשה, אבל הוא גם ילמד מזה. בסך הכל הגבנו טוב למצב וגם הקהל עמד מאחורינו. הכי חשוב ששיחקנו טוב וייצרנו מצבים - זה יותר טוב מלא לעשות כלום, רק שעלינו לדעת לנצל את ההזדמנויות".

ב"דיילי מייל" אף נכתב על נונייס ש"חלוץ 100 מיליון היורו נפל למלכודת של פאלאס. הוא פתח לראשונה בהרכב ואחרי 57 דקות הורחק במעשה מטופש. הוא רצה אולי שישוו אותו ללואיס סוארס בהופעתו הראשונה באנפילד, אבל לא בהקשר כזה - דווקא אחרי שכבש שלושה שערים בשני משחקים והציפיות היו בשמיים, הוא סבל לאורך הערב משחקני ההגנה של פאלאס עד שלא שלט בעצמו. נראה שהוא לא מצליח להתחבר למוחמד סלאח והשחקנים שסביבו בהתקפה, בניגוד למה שקורה עם ארלינג הולאנד בסיטי".

גארי נוויל פרשן סקיי לא ריחם על נונייס ואמר: "זה היה מעשה טיפשי שלו. רגע של טירוף. נונייס ילמד מזה, אבל ליברפול תחסר אותו מאוד במשחקים הקרובים. לפעמים אנחנו עושים דברים ולא מבינים למה אנחנו עושים אותם".

"אני לא מאמין שהוא חשב שהוא ייצא מזה בלי כלום, הוא יהיה הרוס מזה בחדר ההלבשה. הוא אכזב את הקבוצה והאוהדים", ביקר ג'יימי קראגר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
וירג'יל ואן דייק, בלם ליברפול. Robbie Jay Barratt, GettyImages
לא רק ההתקפה בבעיה. ואן דייק/GettyImages, Robbie Jay Barratt

קלופ ומילנר התייחסו למצבים הרבים אליהם הגיעה לקבוצה, אבל גם בחלק האחורי לקלופ וחניכיו יש סיבה לדאגה. אמנם ג'ואל מאטיפ ואיברהימה קונאטה הפצועים לא עמדו לרשות קלופ, כך שפתח בהרכב נתניאל פיליפס ששגה בשער שספגו המייטי רדס מווילפריד זאהה, אבל גם איתם המספרים מדברים בעד עצמם: ליברפול ספגה ראשונה בכל ששת משחקי הליגה האחרונים, ולמזלה הצליחה להיחלץ מהפסדים בכולם (שלושה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו). פאלאס, אגב, הראשונה להוביל באנפילד במחצית לראשונה מאז אסטון וילה ב-2021.

"לליברפול יש סגל רחב יותר מאשר למנצ'סטר סיטי ובוודאי שעם יותר עומק, אבל נראה שהבעיות מאוד מקשות עליה", כתב העיתונאי סמואל לאקהרסט, שמסקר את מנצ'סטר יונייטד עבור "מנצ'סטר איבנינג ניוז", "קלופ גם הפתיע עם ההרכב ובעיקר מאוד נדיר לראות את וירג'יל ואן דייק כה רפוי במספר משחקים רצופים".

מוחמד סלאח, שחקן ליברפול. רויטרס
שש שנים שהוא כובש במחזור הפתיחה ולא מבקיע שבוע אחרי. סלאח/רויטרס

בכלל, זו פעם ראשונה אחרי 125 שנה שליברפול פותחת עונה עם שתי תוצאות תיקו - ולכל אורך ההיסטוריה היו רק חמש קבוצות שהצליחו לזכות באליפות למרות פתיחה כזו - שלוש פעמים עשתה זאת מנצ'סטר יונייטד, דרבי קאונטי זכתה פעם אחת וכמוה גם ארסנל.

ואם כבר נתונים: מוחמד סלאח, שכבש בכל עונותיו בליברפול במחזורי פתיחת העונה, גם שמר על הרצף השלילי והוא עדיין לא הבקיע במדי הקבוצה במחזור השני. הוא כן ייצר שמונה מצבי הבקעה לחבריו, הכי הרבה בליגה מאז ברונו פרננדש מיונייטד מול לסטר באוקטובר 2021, אבל זה לא הספיק.

במחזור השלישי בפרמיירליג:

טוטנהאם - וולבס
אברטון -נוטינגהאם פורסט
לסטר - סאות'המפטון
קריסטל פאלאס - אסטון וילה
פולהאם - ברנטפורד
בורנמות' - ארסנל
ווסטהאם - ברייטון
לידס - צ'לסי
ניוקאסל - מנצ'סטר סיטי
מנצ'סטר יונייטד - ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully