וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק הזה צריך להיות של ג'וש כהן וצ'ארון שרי

עודכן לאחרונה: 17.8.2022 / 11:31

שתיים או שלוש הצלות של השוער הן כנראה חלק הכרחי הדרוש להשגת הניצחון, הקשר הוכיח לא פעם שהוא כדורגלן של משחקים גדולים, והמשחק מול הכוכב האדום הוא אחד שכזה. דני דבורין מאמין שהצטיינותם של השניים תשפיע על הסיכוי להתגבר על הסרבים

תקציר: אפולון לימסול - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

השבוע צוטט מאמנה של הכוכב האדום בלגרד אומר: "שיהיה גיהנום בחיפה, אבל שאצלנו יהיה פי שניים יותר". האמירה זכתה לכותרות למרות שמדובר רק בהחלפת מהלומות קלות שלפני דו-קרב מכריע, המרתק אליו את אוהדי שתי הקבוצות. שתיהן שואפות להבטיח את מקומן בליגת האלופות של אירופה.

אולם , אחרי הכל, לא האוהדים יקבעו מי ינצח בסיכום צמד משחקי הפלייאוף שיהיו בארץ ובסרביה. הביתיות אינה מבטיחה ניצחון לשום קבוצה או נבחרת בעולם. השחקנים הם אלה שיכריעו את המאבק הכפול, ומצידה של מכבי חיפה הרבה תלוי הערב ביכולתם של שניים - השוער ג'וש כהן ושל שחקן הקישור צ'ארון שרי. ברור לגמרי שכל אחד ואחד מכדורגלניה של אלופת ישראל חייב להיות במייטבו, אך על ג'וש ועל שרי להיות בשיאם כדי להגדיל את הסיכוי לנצח.

שרי הוכיח לא פעם שהוא כדורגלן של משחקים גדולים, והמשחק מול הכוכב האדום הוא אחד שכזה. נראה שלא אטעה בקביעה שעבורו זהו מבחן אישי, שבו עיני מכבי חיפה נשואות אליו. כולי תקווה שהכדורגלן המצוין הזה יהיה בריאותית כשיר לחלוטין, ואז יוכל לסחוף אחריו קדימה את כל חבריו על כר הדשא.

שוער הקבוצה, ג'וש כהן, כבר הראה מה ביכולתו לעשות - ושתיים או שלוש הצלות שלו, הן כנראה חלק הכרחי הדרוש להשגת הניצחון. כאשר מדובר ביריבה היודעת כדורגל, יכול ג'וש לקנות את עולמו.

מעל לכל, חשוב שכל אחד ואחד משחקני האלופה שלנו, יזכור שהניצחון הביתי 0:4 על אפולון לימסול, היווה תעודת ביטוח לשלב הבא. לפיכך, כל שער ביתי שיבקיעו לרישתה של הכוכב האדום, עשוי איפה להיות הגורם שיכריע את גורל הדו קרב. זהו המפגש הכפול, שבו, כמילות השיר של להקת אבבא "המנצח לוקח הכל".

ליגת האלופות הוא חלומו של כל כדורגלן בישראל. לעיתים, ממש כמו עכשיו, מגיע סוף סוף הרגע שבו החלום יכול להפוך למציאות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני מכבי חיפה, צ'ארון שרי, ג'וש כהן. רויטרס
אנשי המפתח. שרי וכהן/רויטרס

בעניין אחר, יעקב שחר, בעל הבית של מכבי חיפה, ביקש בכנס שאורגן על ידי מינהלת הליגה, שהשופטים לא ימהרו להוציא כרטיסים ליושבי הספסל.

אני חושב שהדברים חייבים להיות מופנים דווקא לעברם של יושבי הספסלים של הקבוצות. אם הם לא יעירו הערות לשופטים, תיפטר הבעיה מאליה, ובכך יחסכו מעצמם קבלת כרטיס צהוב או אדום.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully