וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר פשיץ': "מקווה שגם מולנו מכבי חיפה תשחק פתוח"

החלוץ שכבש מול הירוקים פעמיים במדי מכבי תל אביב מקווה למצוא שוב את הרשת במדי הכוכב האדום: "קבוצה טובה מאוד, האווירה שם תהיה מושלמת, אבל אנחנו רגילים לאווירה כזאת". מילונוביץ': "מכבי חיפה ודאי טובה יותר מכל קבוצה שפגשנו העונה"

תקציר ה-0:4 של מכבי חיפה על אולימפיאקוס ביוון/ספורט1

כמו מכבי חיפה, גם הכוכב האדום בלגרד בהתרגשות גדולה לקראת המשחק הראשון בין הקבוצות במסגרת פלייאוף העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות. הסרבים יקיימו היום (שלישי) את האימון המסכם בבלגרד ורק לאחריו יעלו על הטיסה לישראל, כשמסיבת העיתונאים שלהם בחיפה תהיה בשעה 21:00.

מי שמכיר היטב את הירוקים הוא אלכנסדר פשיץ', שכבש מולם פעמיים במדי מכבי תל אביב. "כן, כבשתי פעמיים, אבל בתל אביב ולא בחיפה", אמר היום לתקשורת הסרבית. "מכבי חיפה קבוצה טובה, יש לה הרבה שחקני נבחרת, שחקנים מהירים. ראיתי שהם הביאו חלוץ, מגן ימני וקשר מאז שעזבתי. חזיזה, שרי ומוחמד בכושר טוב, ויש גם את פלאניץ' שמאוד השתפר. זו קבוצה שאני מכבד, אני יודע שהם משחקים כדורגל פתוח ואני מקווה שגם מולנו הם ישחקו פתוח".

פשיץ' נשאל האם החוליה האחורית של מכבי חיפה היא נקודת התורפה והשיב: "כפי שאמרתי, הם משחקים פתוח, ובמקרים כאלה יותר קשה להגן. ההגנה שלהם עולה גבוה. פייבוריטים? אנחנו לא רוצים לדבר על זה לפני כן. נראה מה יהיה על כר הדשא".

החלוץ הסרבי מכיר היטב את האווירה באצטדיון בחיפה: "צפויה אווירה מושלמת, האצטדיון שם תמיד מלא, בין אם בליגה או באירופה, כל הקהל מעודד. היציעים קרובים לדשא וזו אווירת כדורגל אמיתית, אבל אנחנו רגילים לזה". על מזג האוויר החם אמר: "יהיה קצת יותר קשה לשחק, יש לחות, ואולי מכבי חיפה קצת יותר רגילה לתנאים הללו מאיתנו".

ג'וש כהן שוער מכבי חיפה מול אלכסנדר פשיץ' שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מכיר היטב את הירוקים. פשיץ' מול ג'וש כהן/אריאל שלום

הבלם הוותיק נמניה מילונוביץ', שהיה שותף לקמפיין הקודם של הכוכב האדום בבתי ליגת האלופות וחזר בקיץ אחרי שנת גלות בטורקיה, אמר: "המשחקים שהיו לנו עד כה בהחלט נותנים לנו ביטחון ואופטימיות, אבל מכבי חיפה בוודאות טובה יותר מכל קבוצה אחרת שפגשנו העונה. זו קבוצה ממושמעת עם שחקנים איכותיים שיודעים להיכנס לרחבה ומאמן שמתעקש על כדורגל מודרני. מעדן אירופי אמיתי מצפה לנו. זה אחד המשחקים החשובים שיהיו לנו העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הארי קיין שחקן טוטנהאם מול נמניה מילונוביץ' שחקן הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
הוא כבר חווה את שלב הבתים. נמניה מילונוביץ' מול הארי קיין בליגת האלופות בנובמבר 2019/רויטרס

הבלם בן ה-33 המשיך: "כל שחקן אוהב משחקים כאלה וזו הרגשה מיוחדת לשחק אותם עם החולצה של הכוכב האדום. ברגע שרצתי שוב במרקנה, עלה בי רגש מוכר וחשתי כאילו לא עזבתי מעולם. ביום רביעי מצפה לנו קרב חדש ונולדנו מוכנים אליו, אין ספק לגבי זה".

עוד אמר מילונוביץ': "אנחנו רוצים להשיג תוצאה טובה בחיפה ואז במרקאנה יגיע השואו האמיתי. שמענו שגם בחיפה יהיה אצטדיון מלא, אבל אין סיכוי שמשהו ישתווה לאווירה שיוצרים האוהדים שלנו. אנחנו מתרגשים לקראת המשחק הביתי, אבל לא נסחפים כי אנחנו מבינים שקודם עלינו להוכיח את עצמנו בחיפה. אחרי זה נחשוב על הגומלין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully