וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה זועמים על אי דחיית המשחק מול בני סכנין

עודכן לאחרונה: 16.8.2022 / 13:01

האלופה ציפתה שהיריבה ומנהלת הליגה יירתמו וטענה כי העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות תוסיף נקודות דירוג שישפיעו על כל הקבוצות הישראליות באירופה. מכבי חיפה היא הקבוצה היחידה מבין אלה שמשחקות ברביעי וגומלין בשלישי, עם משחק ליגה בין לבין. פיתרון לסוגיה לא נמצא

תקציר: אפולון לימסול - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

זעם במכבי חיפה על אי דחיית משחק הליגה מול בני סכנין. באלופה ציפו שמנהלת הליגה והיריבה יירתמו למטרה כדי לאפשר מנוחה לירוקים בין צמד המשחקים הכי מכריעים של המועדון בתקופה האחרונה, מול הכוכב האדום בלגרד.

הירוקים הדגישו שהעפלה לשלב הבתים של ליגת אלופות היא משמעותית לכל הכדורגל הישראלי שכן נקודות הדירוג ישפיעו על כל הקבוצות שיחקו בשנים הבאות במפעלים האירופיים. בחיפה אף נתנו דוגמא לקרבאח, ויקטוריה פלזן, הכוכב האדום בלגרד ובנפיקה - בכל המקרים הללו, ההתאחדויות המקומיות החליטו לדחות את משחקי הקבוצות הנ"ל כדי לאפשר מנוחה מוחלטת בין המשחקים באירופה, כשם שהיה גם עם פ.ס.וו איינדהובן. למעשה, מכבי חיפה היא הקבוצה היחידה מבין אלה שמשחקות ברביעי וגומלין בשלישי, שיש לה גם משחק ליגה באמצע (דינמו זאגרב משחקת כרגיל, אך אצלה יש הבדל של שמונה ימים בין משחק למשחק, בעוד אצל דינמו קייב אין ליגה).

במנהלת הבהירו שהיו מוכנים לדחות את המשחק לזמן שבין המחזור השני לשלישי, סכנין סירבה והסכימה לדחייה אך ורק ל-19 באוקטובר, אך במנהלת הבהירו שמדובר בתאריך בעייתי, שכן הוא עלול להתרחש יומיים בלבד אחרי משחקה של סכנין מול מכבי תל אביב.

נטע לביא, שחקן מכבי חיפה מול בירם כיאל, בני סכנין. מאור אלקסלסי
ייפגשו בשבת למרות הכל. לביא וכיאל/מאור אלקסלסי

משום שהמשחק ייערך במועדו המקורי, האלופה הכעוסה תערוך רוטציה רחבה מאוד. מחר תארח את הכוכב האדום למשחק הראשון מבין שניים, בשבת תתארח אצל סכנין, וביום שלישי הבא תתארח בבלגרד לגומלין בשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully