וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הפשירה כאלף כרטיסים נוספים - שנמכרו תוך כחמש דקות

עודכן לאחרונה: 16.8.2022 / 14:27

הירוקים צפו כ-1,500 אוהדים של הכוכב האדום, אך רק כ-300 סרבים יגיעו ארצה ופינו מקום לאוהדי חיפה נוספים. בכר נוטה להמשיך עם אותו הרכב

תקציר: אפולון לימסול - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

מכבי חיפה הפשירה היום כאלף כרטיסים נוספים לאוהדי הקבוצה לקראת המשחק מחר (רביעי, 22:00) מול הכוכב האדום - כמות שנמכרה במלואה תוך חמש דקות, והבטיחה שהאצטדיון בעיר שוב יהיה מלא עד אפס מקום. כ-300 אוהדים של הכוכב האדום בלגרד יגיעו למשחק במוקדמות ליגת האלופות, זה המסר שהעבירו הסרבים לאנשי חיפה, בניגוד להערכה הראשונית של כ-1,500 איש. על כן, לאחר שהתברר המספר האמיתי, בהנהלת הירוקים הפשירו עוד כרטיסים לחברי "גרין פלוס".

מלבד ההפשרה הצפויה, האוהדים הירוקים קיבלו בשורה משמחת כאשר שרת התחבורה מירב מיכאלי הודיעה שבשל המשחק ייעצרו העבודות ורכבות יעבדו מהצפון דרומה גם לאחר המשחק. אוהדי חיפה הלינו על העניין, כשמנכ"ל המועדון וחבר הכנסת יולי אדלשטיין שיגרו מכתבים לשרת התחבורה בנושא. בקבוצה הודו למיכאלי ולמנכ"ל הרכבת מיכה מייקסנר על ההתגייסות לאחר ההודעה של השרה.

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
האצטדיון בחיפה יהיה כמובן מלא עד אפס מקום/מאור אלקסלסי

בצד המקצועי, עושה רושם שברק בכר ימשיך עם ההרכב שניצח את אולימפיאקוס ואפולון לימסול והמשמעות היא שפרנזי פיירו ודין דוד ימשיכו ב-11, בדומה לנטע לביא ועלי מוחמד. בכר עדיין לא תרגל הרכבב סופי אך ההערכה היא שעומר אצילי ומוחמד אבו פאני שוב יתחילו על הספסל.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully