וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט: "אני לא מתכנן לפרוש בקרוב, החרא הזה כבר נהיה מצחיק"

עודכן לאחרונה: 16.8.2022 / 9:27

כוכב ברוקלין השיב לדיווחים, אולם בארה"ב ממשיכים לבקר. פרקינס: "אני מפקפק במידת הכוח שיש לו, חייבים לוותר עליו ולהמשיך הלאה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 15.8/ספורט1

קווין דוראנט הכחיש היום (שלישי) את הדיווחים לפיהם הוא יעדיף לפרוש מאשר להמשיך לשחק בברוקלין. "אני יודע שרוב האנשים מאמינים למקורות אנונימיים ולא לי, אבל אם מישהו מקשיב, אני לא מתכנן לפרוש בקרוב. החרא הזה כבר נהיה מצחיק".

ובכל זאת, בארצות הברית ממשיכים לתהות האם דוראנט יופיע לפתיחת מחנה האימונים של ברוקלין, או שמא יחרים אותו בניסיון להגביר את הלחץ על ראשי המועדון להעבירו בטרייד. העיתונאית רמונה שלבורן, שעקבה מקרוב גם אחרי קובי בריאנט בלוס אנג'לס לייקרס שעה שזה רצה לעזוב בטרייד, סיפרה: "האם דוראנט מוכן לקחת את זה לרמה הבאה? הייתי שם כשקובי בריאנט עשה את זה ב-2007, כולנו תהינו האם הוא יגיע למחנה האימונים, ולבסוף הוא הגיע ושיחק. זו גם הציפיה עם קווין דוראנט, אפשר להגיד עליו הכל אבל הוא אוהב לשחק כדורסל. אני לא רואה איך זה קורה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

שחקן העבר קנדריק פרקינס נדרש גם הוא לנושא ואמר: "חייבים להעביר אותו בטרייד. מה שמבלבל בעיני זה שאנחנו מדברים פה על קווין דוראנט, אני מתחיל לפקפק בכוח שלו. אתה רוצה להיות פופולרי או בעל כוח? הוא דרש טרייד לפני חמישה שבועות. פתאום הוא נותן אולטימטום, וזה עדיין לא משנה כלום. ועכשיו פתאום השמועות על פרישה? האם לקווין באמת יש את הכוח שהוא חושב שיש לו? כי אם כן, הוא לא היה צריך לעשות את כל הדברים האלה כדי לקבל מה שהוא רוצה. אנחנו מדברים פה אולי על הסקורר הגדול בתולדות ה-NBA, והוא צריך לעבור את כל זה כדי לקבל את מה שהוא רוצה? זה די מדאיג ומבלבל".

פרקינס נשאל מה היה עושה אילו הוא היה מנהל את הנטס, והשיב באופן חד משמעי: "אתה חייב לוותר עליו כרגע, הוא בכלל לא בקשר עם ההנהלה של הנטס, איך אפשר לפתור את זה? אם אתה משאיר את שון מארקס וסטיב נאש, אי אפשר להחזיר את דוראנט. לדעתי, ברוקלין צריכה לקבל הצעה פחות טובה, ולהמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully