וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברוקלין נתנה לדוראנט את כל מה שרצה ולא קיבלה על כך תמורה"

בארצות הברית מבקרים את הפורוורד, "שמעדיף לפרוש מלשחק בנטס": "ביקש לעזוב עוד לפני שהארכת החוזה נכנסה לתוקף, במקומם לא הייתי מעביר אותו לשום מקום"

קווין דוראנט מתאמן לקראת פתיחת העונה/מתוך טוויטר

שבועות ארוכים חלפו מאז קווין דוראנט דרש מברוקלין נטס להעבירו בטרייד, ועדיין את התקדמות בגזרה. קבוצות לא ששות לעשות ויתורים רבים כדי לצרף את הפורוורד הוותיק, שנכון לעכשיו עדיין מתעקש שלפתוח את עונת 2022/23 בקבוצה אחרת.

בעל תפקיד בקבוצה אחרת בליגה אף הרחיק לכת וטען כי "יש יותר סיכוי שדוראנט יפרוש מאשש ישחק שוב עבור הנטס". האמונה שדוראנט עלול לעורר מהומה כדי לגרום לנטס להעביר אותו רק הולכת וגוברת.

העיתונאי בריאן ווינדהורסט הוסיף וטען כי טרייד עדיין לא נראה באופק: "שום דבר חדש לא קרה והדינמיקה לא השתנתה. אין תחושת דחיפות בשיחות הטרייד ואין שינוי גישה. ברוקלין לא מקבלת את ההצעות שהיא רוצה ואינה מתקדמת בשיחות. לנטס אין קלפי מיקוח מול קבוצות אחרות ולדוראנט אין קלפי מיקוח מול הקבוצה. אנחנו יכולים להישאר באותו המצב גם עד סוף אוגוסט ובספטמבר".

קווין דוראנט, ברוקלין נטס. Todd Kirkland, GettyImages
מעדיף לפרוש מלשחק שוב בנטס? דוראנט/GettyImages, Todd Kirkland

מי שלא חסך בביקורות על הפורוורד הוא הפרשן סטיבן איי סמית': "דוראנט רצה בתור מאמן את סטיב נאש - אין לו ניסיון אפילו באימון תיכונים. ג'ו צאי (הבעלים) נתן לו את כל מה שרצה, עכשיו הוא צריך לתת בחזרה ריצה אחת עד הסוף, שכל הכוכבים יהיו פעם אחת על המגרש".

"צאי לא קיבל תמורה עבור ההשקעה שלו, כל מה שהוא קיבל זה ניצחון בסדרת פלייאוף אחת. דוראנט קיבל הארכת חוזה לארבע שנים בסך 198 מיליון דולר וביקש לעזוב עוד לפני שהיא נכנסה לתוקף. בתור ברוקלין אני אומר לדוראנט שהוא לא הולך לשום מקום, איתו הם פייבוריטים במזרח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully