וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקה ה-90: מכבי פתח תקוה ניצחה את הדרבי בגביע הטוטו

היורדת מליגת העל קיימה משחק רשמי ראשון העונה ושלו דניאל קבע 1:2 בדקת הסיום. עידן טוקלומטי כבש ראשון, ירדן כהן השווה זמנית

מסע"ת מנהלת הליגה/עריכת וידאו: אביעד בללי

שלושה ימים לפני פתיחת העונה בליגה הלאומית, קיבלנו כמתאבן בגביע הטוטו את הדרבי של פתח תקוה שהסתיים ב-1:2 דרמטי לזכות מכבי. עבור היורדת מליגת העל המפגש הערב (שני) היה למעשה המשחק הרשמי הראשון העונה, אחרי שניצבה בעמדת המתנה בעקבות מצבה של בית"ר ירושלים. בסופו של דבר היא נותרה בלאומית ובדרבי הראשון מאז ינואר 2020, היא ניצחה בדיוק כפי שעשתה בשני העימותים הקודמים.

יריבתה סיימה את בית ג' עם שלוש נקודות וכבר לא תוכל לעקוף את הפועל ראשון לציון, שכרגע ניצבת בפסגה עם שש נקודות ומחכה למשחק שלה מול מכבי פתח תקוה. מי שכבר עלתה לגמר היא הפועל ניר רמת השרון.

עידן טוקלומטי (מימין), אמיר אלטורי, שלו דניאל שחקני מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
שמונה שחקני רכש, ובסוף הילדים הכריעו. עידן טוקלומטי, אמיר אלטורי ושלו דניאל/אודי ציטיאט
ירדן כהן שחקן הפועל פתח תקוה מקדיש שער לזכרו של מיקדאד בדוי. אודי ציטיאט
הקדשה מרגשת. ירדן כהן/אודי ציטיאט

שי ברדה, במשחקו הראשון על הקווים, הציג שמונה שחקנים חדשים במכבי פתח תקוה: טל בן חיים שחזר אחרי עשור וגם דני עמוס ואיתי עוזרי ששבו לקדנציה נוספת, וכן עידן כהן, ברנקו ורגוץ', גדעון אקאווה, עומר פדידה ודודו ביטון. מלך שערי הליגה הלאומית בעונה שעברה היה הראשון לאיים על השער, ואילו פדידה היה זה שבישל בכדור חופשי בדקה ה-45 לעידן טוקלומטי הצעיר שנגח פנימה.

הפועל פתח תקוה התעוררה לאחר ההפסקה. רועי זיקרי וירדן כהן נכנסו והובילו לשינוי, כשהראשון בישל לשני בדקה ה-63. הקשר הקדיש את השער למיקדאד בדוי, הכדורגלן שהלך לעולמו בתאונת דרכים ועמו שיתף פעולה במ.ס. כפר קאסם לפני שלוש שנים. כשנראה היה שהדרבי לא יוכרע, אמיר אלטורי בן ה-18 כדרר בקצה הימני של הרחבה ועבר את חיים איצרין הוותיק שהכשיל אותו. שלו דניאל שנכנס גם הוא כמחליף בעט פנימה והעניק לקבוצתו ניצחון יוקרתי, כשאחרי הבעיטה שחקני שתי הקבוצות התעמתו במרכז המגרש.

טל בן חיים שחקן מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
סגר מעגל אחרי עשור. טל בן חיים/אודי ציטיאט
עימות בין שחקני מכבי פתח תקוה ושחקני הפועל פתח תקוה. אודי ציטיאט
לא היה רגוע בסיום/אודי ציטיאט

ביום חמישי במחזור הפתיחה בלאומית:

הפועל עכו - עירוני טבריה
הפועל ראשון לציון - הפועל כפר סבא
הפועל רמת גן - מכבי קביליו יפו
הפועל פתח תקוה - מ.ס. כפר קאסם
הפועל עפולה - הפועל אום אל פאחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully