וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ניר רמת השרון עלתה לגמר גביע הטוטו של הלאומית

עמנואל אלאריבה קבע 1:2 בדקה ה-90 מול עירוני טבריה בחצי הגמר. מכבי יפו חזרה מ-2:0 ל-2:3 על כפר סבא במשחקי הדירוג, ניצחונות גם למ.ס. כפר קאסם והפועל רמת גן

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.8/ספורט1

העולה הראשונה לגמר גביע הטוטו בלאומית היא הפועל ניר רמת השרון, שניצחה הערב (חמישי) בלוד 1:2 את עירוני טבריה. העולה הצפונית סיימה את שלב הבתים במאזן מושלם, אבל נקלעה לפיגור מוקדם משער של גיא סיביליה (3), הצליחה להשוות הודות לבאסל שעבאן (13) ונכנעה לשער דרמטי של עמנואל אלאריבה הניגרי בדקה האחרונה.

כעת היא תמתין בסבלנות להשלמת משחקי בית ג' (מכבי פתח תקוה כלל לא שיחקה כי חיכתה לדעת מה יעלה בגורלה של בית"ר) שממנו תגיע היריבה של הפועל עכו בחצי הגמר השני.

גיא סיביליה שחקן הפועל ניר רמת השרון חוגג שער. ברני ארדוב
כבש את הראשון של רמת השרון. גיא סיביליה/ברני ארדוב

במשחקי הדירוג על מקומות 5-8, מ.ס. כפר קאסם ניצחה 0:2 את הפועל רמת גן בנס ציונה. איברהים באדיר העניק למארחת יתרון בדקה ה-84 והמחליף מוחמד באדיר (אבו סאבר) הכפיל דקה לסיום.

במשחקים על מקומות 9-12, הפועל עפולה ניצחה 0:2 בחוץ את אדומים אשדוד, שהחתימה מוקדם יותר הערב את צ'יקו אופואדו. אביחי וודג'ה הבקיע את הראשון (37) ואפיק כהן את השני (52).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מוחמד באדיר (אבו סאבר) שחקן מ.ס. כפר קאסם. אריאל שלום
מוחמד באדיר חוגג במדי כפר קאסם/אריאל שלום
דובב גבאי שחקן מכבי קביליו יפו. קובי אליהו
צמד במהפך. דובב גבאי/קובי אליהו

הפועל כפר סבא, שהפסידה פעמיים בשלב הבתים והשיגה במהלכו רק נקודה, הובילה 0:2 אחרי חמש דקות באצטדיון ברמלה ובכל זאת הפסידה 3:2 למכבי קביליו יפו. אבובקאר בארי (2) ואופק ראובן (5) כבשו לזכות הירוקים, אבל דובב גבאי עם צמד (60 ו-69) וגל לוי שהרשית בתווך (64) ביצעו מהפך עם בליץ מהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully