וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי הודה: בנזמה או קרוס היו אמורים לבעוט, ולא אלאבה

האוסטרי עלה מהספסל, לקח אחריות וקבע 1:2 על אלמריה. מאמן ריאל שלח מסר לצעירים, בספרד קבעו: "לוקאס ואסקס - אחת ההעברות הגדולות בתולדות המועדון"

שחקן ריאל מדריד דייויד אלאבה חוגג שער. JORGE GUERRERO/AFP, GettyImages
לקח אחריות, וידע למה. אלאבה/GettyImages, JORGE GUERRERO/AFP

זה הלך קשה, מאוד קשה, אבל בסופו של דבר ריאל מדריד צלחה את משחק פתיחת העונה שלה, כשניצחה אמש (ראשון) 1:2 את אלמריה. היריבה הקטנה עלתה ליתרון מפתיע, לפני שלוקאס ואסקס השווה (61) ודייויד אלאבה הכריע, 15 שניות לאחר שנכנס מהספסל, עם בעיטה חופשית נהדרת. "בהתחלה קארים בנזמה או טוני קרוס היו אמורים לבעוט אותה", הודה קרלו אנצ'לוטי. "לא היה קל להגיד להם לתת לדייויד לבעוט".

"זה רק מראה על הביטחון שיש לו במצבים נייחים", כתבו ב"מארקה". "זה לא מפתיע, כי הוא בועט החופשיות הכי טוב שיש לריאל כיום. בימיו בבאיירן כבש עשרה שערים מבעיטות חופשיות".

המאמן הוותיק העניק את חולצת ההרכב לשני שחקנים צעירים - אדוארדו קמאבינגה ואורליאן טשואמני, שהתקשו מעט. "הם לא היו ברמה שלהם", הודה, "אבל מבחינתי, לפי האימונים, מגיע להם לשחק. הם לא טעו, הם פשוט יכולים להיות טובים יותר".

שחקן ריאל מדריד לוקאס ואסקס חוגג עם ויניסיוס. Fran Santiago, GettyImages
בינגו. ואסקס עם ויניסיוס/GettyImages, Fran Santiago

על מרקסו אסנסיו שלא קיבל דקות ועשוי לעזוב לפני סגירת החלון אמר המאמן: "הוא שחקן של מדריד והוא עוד ישחק. צריך לקחת בחשבון מה שעשה בעונה שעברה, הוא כבש עבורנו והוא שחקן חשוב. נחכה ונראה מה יקרה עד ה-31 באוגוסט".

מי שזכה למחמאות בתקשורת הספרדית הוא כובש שער השוויון לוקאס ואסקס. "הוא נקנה במיליון יורו ב-2016, במה שאולי היתה אחת ההעברות הגדולות בתולדות המועדון", נכתב ב"מארקה". "בין אם הוא משחק או לא, הוא תמיד העובד המצטיין של החודש". גם אנצ'לוטי התלהב: "הוא עשה עבודה טובה מאוד וכבש שער חשוב, הוא ממשיך את הקו שלו, של אינטנסיביות וגישה בלתי מתפשרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully